معرفی کتاب تبلیغ چهره به چهره

معرفی کتاب تبلیغ چهره به چهره

نویسنده کتاب تبلیغ چهره به چهره، روح‌الله عباس زاده است. این کتاب توسط انتشارات پژوهشکده باقرالعلوم(ع) منتشرشده است. همواره انتخاب شیوة مناسب تبلیغی از دغدغه‌های اصلی مبلغان دین بوده است. با ظهور فناوری‌های نوین ارتباطی، این پرسش مطرح می‌شود که با وجود رسانه‌های جدید، آیا ادامة تبلیغ، به شیوة سنتی، کارآمد است یا لازم است مبلغان سراغ شیوه‌های جدید رفته و با تبلیغ چهره‌به‌چهره وداع کنند؟ این کتاب مشتمل بر چهارفصل است که با ترتیب در فصل اول به مفاهیم و اصطلاحات ارتباط، تبلیغ، نقش و کارکرد پرداخته است. در فصل دوم با عنوان تبلیغ چهره به چهره و ویژگی‌های آن به موضوعاتی همچون: اهمیت تبلیغ چهره به چهره، ویژگی‌های تبلیغ چهره به چهره، تبلیغ چهره به چهره و رسانه‌ها پرداخته است. فصل سوم کتاب با عنوان کارکرد‌های تبلیغ چهره به چهره، کارکرد‌های فردی، گروهی، سازمانی را بررسی کرده است. در فصل چهارم و پایانی کتاب به موضوع بایسته‌های تبلیغ چهره به چهره اشاره‌کرده است و موضوعاتی همچون: بایسته‌های یک مبلغ، بایسته‌های پیام، بایسته‌های مخاطب، بایسته‌های سازمان تبلیغ اشاره کرده است.

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

 

جدیدترین ها در این موضوع

قناعت به قلیل

قناعت به قلیل

No image

شش خصلت بی زبان

آزار دوستان او

آزار دوستان او

فتنه از توست

فتنه از توست

پر بازدیدترین ها

خدا کجاست؟

خدا کجاست؟

فتنه از توست

فتنه از توست

No image

بیگاری سلمان

ما همه در گذرگاهیم

ما همه در گذرگاهیم

پیشه داوود

پیشه داوود

Powered by TayaCMS