مرورگر شما از جاوا اسکریپت پشتیبانی نمی کند. این مسئله ممکن است باعث ایجاد عملکرد غیر صحیحی در سایت گردد.
مطالعات امت و تمدن
فصلنامه جمهور
ویژهنامه فلسطین
فقه و حقوق ارتباطات
فرق و ادیان
تربیت تبلیغی
آرشیو فصلنامه تربیت تبلیغی
مقالات تربیت دینی
مطالعات معنوی
آرشیو دوفصلنامه مطالعات معنوی
مقالات عرفان و جنبشهای معنوی
سبک زندگی اسلامی
آرشیو فصلنامه سبک زندگی
مقالات سبک زندگی
گنجینه
گنجینه تربیت
معرفی کتاب های تربیتی
پرسش و پاسخ تربیت دینی
مطالب خواندنی
حکایتهای اخلاقی-تربیتی
مقالات مرتبط تربیتی
کودک و تربیت
کودک و مشاوره
گنجینه سبک زندگی
مقالات مرتبط با سبک زندگی اسلامی
اطلاع نگاشت
پرسش و پاسخ سبک زندگی
معرفی کتاب سبک زندگی
گنجینه عرفان و معنویت
معرفی کتاب جنبش های نوپدید
توصیه های معنوی
پرسش و پاسخ معنویتهای نوپدید
مقالات مرتبط عرفان و معنویت
حکایات عرفانی
آیات و روایات مرتبط
اخبار
کلیپ
همایشها
جستجو
- مکتب تشیع، داعیه دار وحدت میان مسلمین
خانه
موضوعات
تربیت تبلیغی
آرشیو فصلنامه تربیت تبلیغی
شماره دوم فصل نامه تربیت تبلیغی
مکتب تشیع، داعیه دار وحدت میان مسلمین
مکتب تشیع، داعیه دار وحدت میان مسلمین
1
21 فروردین 1404, 14:21
مکتب تشیع، داعیه دار وحدت میان مسلمین
مکتب تشیع، داعیه دار وحدت میان مسلمین
رهبر انقلاب (مدظله العالی): ما به عنوان عایلهی تشیع، باید با همهی وجود احساس و اعلام کنیم که معتقد به وحدت جهان اسلام و وحدت پیروان «لاالهالااللَّه و محمّد رسولاللَّه (صلی الله علیه وآله)» هستیم. منبع: پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفط و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، بیانات در دیدار میهمانان و شرکتکنندگان کنفرانس جهانی اهلبیت(علیهم السلام) در تاریخ 4 خرداد 1369 واژگان کلیدی: رهبری، شیعه، اهل سنت، وحدت، اتحاد، تفرقه
این موضوعات را نیز بررسی کنید:
عکسنوشت امت و تمدن
مقالاتی که اخیرا مشاهده شده اند.
مصاحبه با حجت الاسلام دكتر عليرضا قائمی نيا
7 تیر 1404, 21:17
معرفی کتاب فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی
7 تیر 1404, 21:17
معرفی کتاب اسلام و تربیت دختران
7 تیر 1404, 21:17
تماس با ما
7 تیر 1404, 21:17
تربیت مبلغ دینی
7 تیر 1404, 21:17
جدیدترین ها در این موضوع
پیامد های تربیتی و اخلاقی شکاف دیجیتالی بین نسلی
چه عواملی باعث ایجاد شکاف دیجیتالی بین خانواده و فرزندان میشود؟ اين شكاف يا گسل يا فاصلهای كه بين دو نسل پيش میآید از نظر تربيتي چه پيامدها، آسیبها و عوارضی را در بر دارد؟
22 مهر 1393, 6:59
نسبت جهانيشدن و سلامت معنوي؛ چالشها، فرصتها و ملاحظات عملي براي نظام تربيتي اسلام
پژوهش حاضر به دنبال تبيين «نسبتجهانيشدن و سلامت معنوي؛ چالشها، فرصتها و ملاحظات عملي براي نظام تربيتي اسلامي» بوده و با توجه به عنوان و سؤالهاي مطروحه، پژوهش به شيوه توصيفي و از نوع تحليلِ اسنادي انجام شده است.
22 مهر 1393, 6:52
بررسی نقش الگوی تربیتی والدین در تربیت دینی فرزندان
هدف پژوهش حاضر، بررسی نقش الگوی تربیتی والدین در تربیت دینی فرزندان است. روش پژوهش در محدوده روشهای توصیفی - پیمایشی و نوع تحقیق، کاربردی است.
22 مهر 1393, 5:37
چالش عمده در تربیت الگویی (تقلید کورکورانه) و راه برونرفت از آن
این مقاله ضمن تبیین تربیت الگویی، چالش عمدۀ آن را در دور ماندن از فرهنگ تحقیق و تفکّر و در نهایت روی آوردن به مسئله مریدپروری جستجو کرده و راه برونرفت از این چالش را در ترویج الگوی تربیت عقلانی دانسته است.
22 مهر 1393, 5:7
آسیبشناسی روش تدریس درس تعلیم و تربیت اسلامی
پژوهش حاضر با هدف شناسایی آسیبهای روش تدریس درس تعلیم و تربیت اسلامی در مقاطع کارشناسیارشد دانشگاههای تهران، صورت گرفته است.
22 مهر 1393, 3:59
پر بازدیدترین ها
بررسی نقش الگوی تربیتی والدین در تربیت دینی فرزندان
هدف پژوهش حاضر، بررسی نقش الگوی تربیتی والدین در تربیت دینی فرزندان است. روش پژوهش در محدوده روشهای توصیفی - پیمایشی و نوع تحقیق، کاربردی است.
22 مهر 1393, 5:37
بررسي تطبيقي موانع مؤثر بر ازدواج پايدار از منظر روانشناسي اسلامي و انسانگرايي
هدف از اين مقاله تحليلي در درجه نخست، تبيين فلسفه ازدواج، آسيبهاي حاصل از موانع ازدواج و تشكيل خانواده پايدار و در درجه دوم تحلیل این آسیبها از ابعاد زيستشناختي، روانشناختي و جامعهشناختي است و درنهایت به ارائه راهکارهایی کاربردی برای رفع آنها از منظر روانشناسي اسلامي و انسانگرایان پرداخته است.
22 مهر 1393, 3:26
مبانی انسانشناختی تعلیم و تربیت از دیدگاه امام خمینی(ره)
در این مقاله، به تبیین هفت مبنای انسانشناختی تعلیم و تربیت و کارکردهای آنها پرداخته شده است.
19 مهر 1393, 9:51
آسیبشناسی روش تدریس درس تعلیم و تربیت اسلامی
پژوهش حاضر با هدف شناسایی آسیبهای روش تدریس درس تعلیم و تربیت اسلامی در مقاطع کارشناسیارشد دانشگاههای تهران، صورت گرفته است.
22 مهر 1393, 3:59
چالش عمده در تربیت الگویی (تقلید کورکورانه) و راه برونرفت از آن
این مقاله ضمن تبیین تربیت الگویی، چالش عمدۀ آن را در دور ماندن از فرهنگ تحقیق و تفکّر و در نهایت روی آوردن به مسئله مریدپروری جستجو کرده و راه برونرفت از این چالش را در ترویج الگوی تربیت عقلانی دانسته است.
22 مهر 1393, 5:7
Powered by
TayaCMS