مرورگر شما از جاوا اسکریپت پشتیبانی نمی کند. این مسئله ممکن است باعث ایجاد عملکرد غیر صحیحی در سایت گردد.
تربیت تبلیغی
آرشیو فصلنامه تربیت تبلیغی
مقالات تربیت دینی
مطالعات معنوی
آرشیو دوفصلنامه مطالعات معنوی
مقالات عرفان و جنبشهای معنوی
سبک زندگی اسلامی
آرشیو فصلنامه سبک زندگی
مقالات سبک زندگی
گنجینه
گنجینه تربیت
معرفی کتاب های تربیتی
پرسش و پاسخ تربیت دینی
مطالب خواندنی
حکایتهای اخلاقی-تربیتی
مقالات مرتبط تربیتی
کودک و تربیت
کودک و مشاوره
گنجینه سبک زندگی
مقالات مرتبط با سبک زندگی اسلامی
اطلاع نگاشت
پرسش و پاسخ سبک زندگی
معرفی کتاب سبک زندگی
گنجینه عرفان و معنویت
معرفی کتاب جنبش های نوپدید
توصیه های معنوی
پرسش و پاسخ معنویتهای نوپدید
مقالات مرتبط عرفان و معنویت
حکایات عرفانی
آیات و روایات مرتبط
اخبار
کلیپ
همایشها
جستجو
خانه
موضوعات
تربیت تبلیغی
آرشیو فصلنامه تربیت تبلیغی
شماره یازدهم و دوازدهم فصلنامه تربیت تبلیغی
مشخصات نشریه
آخرین شماره
آرشیو فصلنامه
جستجو
تماس با نشریه
شماره یازدهم و دوازدهم فصلنامه تربیت تبلیغی
مقالات
(5)
واكاوي مسئله جواز اقناع اندیشه مخاطب در تبلیغ دینی ناظر به منابع فقهي
اقناع، فرایندی ارتباطی است که هدف اساسی آن، انتقال محتوا با تأثیرگذاری بر مخاطب است. بر اساس تعاریف، تبیینها و شیوههای اقناعی موجود که برخاسته از دنیای غرب است و با اذعان برخی از اندیشمندان عرصه ارتباطات، تأثیرگذاری اقناعی در بسیاری از موارد در وضعیتی تحمیلی و با فریب اقناعی حاصل میشود.
13 اسفند 1397, 17:40
سیرۀ اخلاقی رفتاری امام حسین (علیه السلام) و یارانش در جریان واقعۀ کربلا: (الگو و معیاری اخلاقی- رفتاری برای یک زندگی معنادار)
ویژگیهای زندگی معنادار نیز در سیرة امام علیهم السلام عمق داشتن و مهم بودن زندگی، هدفمداری، خودآگاهی و داشتن تصویری شفاف از اعمال خویش، اخلاقی بودن و رعایت ارزشها و اصول اخلاقی در زندگی و بهرهمندی از انسجام اخلاقی است؛ موفقیتآمیز بودن زندگی و نیل به برخی توفیقات در زندگی و خداباوری یا دیندار بودن زندگی ایشان و یارانش، نمود چشمگیری داشته و شواهد بسیاری برای آن وجود دارد؛ بنابراین امام علیه السلام و یاران باوفایش، الگوها و قهرمانان همیشگی زندگی معنادار هستند.
13 اسفند 1397, 17:44
چیستی، چرایی و ضرورت سواد رسانهای برای مبلغان
زندگي بشر در دنياي معاصر، محصور رسانهها واقع شده كه بهعنوان مهمترین ابزار انتقال، بهطور مداوم ساختار وجودي مخاطبان را هدف قرار دادهاند؛ در این راستا با توجه به جنگ نرم، مبلغان ديني ناگزيرند جهت نشر معارف اسلامي به سواد رسانهای مجهز شوند.
13 اسفند 1397, 17:38
بررسی شیوههای تبلیغی حضرت نوح بر اساس نگرش قرآن
در میان پیامبران الهی، حضرت نوح (علیه السلام) جایگاهی ویژهای در امر تربیت انسان و تبلیغ رسالت الهی دارد. طی بررسیهای این مقاله، دعوت چهرهبهچهره و نهان یا آشکار، بیان صریح عقاید، مداومت در تبلیغ، بهرهبرداری از تمام فرصتها و شیوهها، نصیحت و خیرخواهی، عدم درخواست مزد، پرهیز از نومیدى و یأس، آزادمنشی در دعوت، برخورد استدلالى و منطقى، یادآورى نعمتهاى الهی، روش تبشیر و انذار، روش جدال احسن، پاسخ آرام و منطقى به شبهات و تهمتها، برخی از روشهای تبلیغی این پیامبر الهی را تشکیل میدهند که در این پژوهش سعی در کشف و تبیین آنها شده است
13 اسفند 1397, 17:42
بازشناسی مؤلفههای تربیتی-دینی در مجموعۀ تلویزیونی «ماهعسل»؛ با تأکید بر سواد رسانهای
هدف اصلی پژوهش حاضر، بازشناسی مؤلفههای تربیتی-دینی (شامل مؤلفههای سبک زندگی اسلامی) در مجموعۀ تلویزیونی «ماه عسل» و نیز تحلیل میزان تأثیر این مجموعه بر ارتقای سطح سواد رسانهای مخاطب است.
13 اسفند 1397, 17:39
این موضوعات را نیز بررسی کنید:
آرشیو فصلنامه تربیت تبلیغی
جدیدترین ها در این موضوع
سیرۀ اخلاقی رفتاری امام حسین (علیه السلام) و یارانش در جریان واقعۀ کربلا: (الگو و معیاری اخلاقی- رفتاری برای یک زندگی معنادار)
ویژگیهای زندگی معنادار نیز در سیرة امام علیهم السلام عمق داشتن و مهم بودن زندگی، هدفمداری، خودآگاهی و داشتن تصویری شفاف از اعمال خویش، اخلاقی بودن و رعایت ارزشها و اصول اخلاقی در زندگی و بهرهمندی از انسجام اخلاقی است؛ موفقیتآمیز بودن زندگی و نیل به برخی توفیقات در زندگی و خداباوری یا دیندار بودن زندگی ایشان و یارانش، نمود چشمگیری داشته و شواهد بسیاری برای آن وجود دارد؛ بنابراین امام علیه السلام و یاران باوفایش، الگوها و قهرمانان همیشگی زندگی معنادار هستند.
13 اسفند 1397, 17:44
بررسی شیوههای تبلیغی حضرت نوح بر اساس نگرش قرآن
در میان پیامبران الهی، حضرت نوح (علیه السلام) جایگاهی ویژهای در امر تربیت انسان و تبلیغ رسالت الهی دارد. طی بررسیهای این مقاله، دعوت چهرهبهچهره و نهان یا آشکار، بیان صریح عقاید، مداومت در تبلیغ، بهرهبرداری از تمام فرصتها و شیوهها، نصیحت و خیرخواهی، عدم درخواست مزد، پرهیز از نومیدى و یأس، آزادمنشی در دعوت، برخورد استدلالى و منطقى، یادآورى نعمتهاى الهی، روش تبشیر و انذار، روش جدال احسن، پاسخ آرام و منطقى به شبهات و تهمتها، برخی از روشهای تبلیغی این پیامبر الهی را تشکیل میدهند که در این پژوهش سعی در کشف و تبیین آنها شده است
13 اسفند 1397, 17:42
واكاوي مسئله جواز اقناع اندیشه مخاطب در تبلیغ دینی ناظر به منابع فقهي
اقناع، فرایندی ارتباطی است که هدف اساسی آن، انتقال محتوا با تأثیرگذاری بر مخاطب است. بر اساس تعاریف، تبیینها و شیوههای اقناعی موجود که برخاسته از دنیای غرب است و با اذعان برخی از اندیشمندان عرصه ارتباطات، تأثیرگذاری اقناعی در بسیاری از موارد در وضعیتی تحمیلی و با فریب اقناعی حاصل میشود.
13 اسفند 1397, 17:40
بازشناسی مؤلفههای تربیتی-دینی در مجموعۀ تلویزیونی «ماهعسل»؛ با تأکید بر سواد رسانهای
هدف اصلی پژوهش حاضر، بازشناسی مؤلفههای تربیتی-دینی (شامل مؤلفههای سبک زندگی اسلامی) در مجموعۀ تلویزیونی «ماه عسل» و نیز تحلیل میزان تأثیر این مجموعه بر ارتقای سطح سواد رسانهای مخاطب است.
13 اسفند 1397, 17:39
چیستی، چرایی و ضرورت سواد رسانهای برای مبلغان
زندگي بشر در دنياي معاصر، محصور رسانهها واقع شده كه بهعنوان مهمترین ابزار انتقال، بهطور مداوم ساختار وجودي مخاطبان را هدف قرار دادهاند؛ در این راستا با توجه به جنگ نرم، مبلغان ديني ناگزيرند جهت نشر معارف اسلامي به سواد رسانهای مجهز شوند.
13 اسفند 1397, 17:38
پر بازدیدترین ها
بازشناسی مؤلفههای تربیتی-دینی در مجموعۀ تلویزیونی «ماهعسل»؛ با تأکید بر سواد رسانهای
هدف اصلی پژوهش حاضر، بازشناسی مؤلفههای تربیتی-دینی (شامل مؤلفههای سبک زندگی اسلامی) در مجموعۀ تلویزیونی «ماه عسل» و نیز تحلیل میزان تأثیر این مجموعه بر ارتقای سطح سواد رسانهای مخاطب است.
13 اسفند 1397, 17:39
واكاوي مسئله جواز اقناع اندیشه مخاطب در تبلیغ دینی ناظر به منابع فقهي
اقناع، فرایندی ارتباطی است که هدف اساسی آن، انتقال محتوا با تأثیرگذاری بر مخاطب است. بر اساس تعاریف، تبیینها و شیوههای اقناعی موجود که برخاسته از دنیای غرب است و با اذعان برخی از اندیشمندان عرصه ارتباطات، تأثیرگذاری اقناعی در بسیاری از موارد در وضعیتی تحمیلی و با فریب اقناعی حاصل میشود.
13 اسفند 1397, 17:40
بررسی شیوههای تبلیغی حضرت نوح بر اساس نگرش قرآن
در میان پیامبران الهی، حضرت نوح (علیه السلام) جایگاهی ویژهای در امر تربیت انسان و تبلیغ رسالت الهی دارد. طی بررسیهای این مقاله، دعوت چهرهبهچهره و نهان یا آشکار، بیان صریح عقاید، مداومت در تبلیغ، بهرهبرداری از تمام فرصتها و شیوهها، نصیحت و خیرخواهی، عدم درخواست مزد، پرهیز از نومیدى و یأس، آزادمنشی در دعوت، برخورد استدلالى و منطقى، یادآورى نعمتهاى الهی، روش تبشیر و انذار، روش جدال احسن، پاسخ آرام و منطقى به شبهات و تهمتها، برخی از روشهای تبلیغی این پیامبر الهی را تشکیل میدهند که در این پژوهش سعی در کشف و تبیین آنها شده است
13 اسفند 1397, 17:42
چیستی، چرایی و ضرورت سواد رسانهای برای مبلغان
زندگي بشر در دنياي معاصر، محصور رسانهها واقع شده كه بهعنوان مهمترین ابزار انتقال، بهطور مداوم ساختار وجودي مخاطبان را هدف قرار دادهاند؛ در این راستا با توجه به جنگ نرم، مبلغان ديني ناگزيرند جهت نشر معارف اسلامي به سواد رسانهای مجهز شوند.
13 اسفند 1397, 17:38
سیرۀ اخلاقی رفتاری امام حسین (علیه السلام) و یارانش در جریان واقعۀ کربلا: (الگو و معیاری اخلاقی- رفتاری برای یک زندگی معنادار)
ویژگیهای زندگی معنادار نیز در سیرة امام علیهم السلام عمق داشتن و مهم بودن زندگی، هدفمداری، خودآگاهی و داشتن تصویری شفاف از اعمال خویش، اخلاقی بودن و رعایت ارزشها و اصول اخلاقی در زندگی و بهرهمندی از انسجام اخلاقی است؛ موفقیتآمیز بودن زندگی و نیل به برخی توفیقات در زندگی و خداباوری یا دیندار بودن زندگی ایشان و یارانش، نمود چشمگیری داشته و شواهد بسیاری برای آن وجود دارد؛ بنابراین امام علیه السلام و یاران باوفایش، الگوها و قهرمانان همیشگی زندگی معنادار هستند.
13 اسفند 1397, 17:44
Powered by
TayaCMS