مرورگر شما از جاوا اسکریپت پشتیبانی نمی کند. این مسئله ممکن است باعث ایجاد عملکرد غیر صحیحی در سایت گردد.
مطالعات امت و تمدن
فصلنامه جمهور
ویژهنامه فلسطین
فقه و حقوق ارتباطات
فرق و ادیان
تربیت تبلیغی
آرشیو فصلنامه تربیت تبلیغی
مقالات تربیت دینی
مطالعات معنوی
آرشیو دوفصلنامه مطالعات معنوی
مقالات عرفان و جنبشهای معنوی
سبک زندگی اسلامی
آرشیو فصلنامه سبک زندگی
مقالات سبک زندگی
گنجینه
گنجینه تربیت
معرفی کتاب های تربیتی
پرسش و پاسخ تربیت دینی
مطالب خواندنی
حکایتهای اخلاقی-تربیتی
مقالات مرتبط تربیتی
کودک و تربیت
کودک و مشاوره
گنجینه سبک زندگی
مقالات مرتبط با سبک زندگی اسلامی
اطلاع نگاشت
پرسش و پاسخ سبک زندگی
معرفی کتاب سبک زندگی
گنجینه عرفان و معنویت
معرفی کتاب جنبش های نوپدید
توصیه های معنوی
پرسش و پاسخ معنویتهای نوپدید
مقالات مرتبط عرفان و معنویت
حکایات عرفانی
آیات و روایات مرتبط
اخبار
کلیپ
همایشها
جستجو
- با اهل سنت نماز بخوانید و عملا وحدت را نشان دهید
خانه
موضوعات
مطالعات معنوی
آرشیو دوفصلنامه مطالعات معنوی
پيش شماره اول فصلنامه مطالعات معنوی
با اهل سنت نماز بخوانید و عملا وحدت را نشان دهید
با اهل سنت نماز بخوانید و عملا وحدت را نشان دهید
1
21 فروردین 1404, 14:19
با اهل سنت نماز بخوانید و عملا وحدت را نشان دهید
با اهل سنت نماز بخوانید و عملا وحدت را نشان دهید
مقام معظم رهبری (مدظله العالی): اینقدر ما در روایات در ثواب شرکت در نماز جماعت اهل سنت در زمان ائمه علیهم السّلام داریم که روایت دارد که در مسجدالحرام پشت سر اینها نماز بخوانید، مثل اینکه پشت سر پیغمبر نماز خواندهاید. این معنایش چیست؟ معلوم است که امام صادق نماز آن امام جماعت را با نماز پیامبر مقایسه نمیکند. مقایسه با نماز یک پیرو خودش هم نمیکند، اما میگوید پشت سر او نماز بخوانید. این یعنی چه؟ این نمایش وحدت است. عملاً وحدت را نشان بدهید. بیانات در دیدار کارگزاران و دستاندرکاران حج در تاریخ 4 آبان 1388 واژگان کلیدی: رهبری، شیعه، سنی، وحدت، نماز، تفرقه
این موضوعات را نیز بررسی کنید:
عکسنوشت امت و تمدن
مقالاتی که اخیرا مشاهده شده اند.
محکم شدن پیوند میان مسلمین، از فلسفه های وجوب حج
1 اردیبهشت 1404, 18:0
اتحاد مردم مناطق تلفیقی یکی از افتخارات نظام اسلامی
1 اردیبهشت 1404, 18:0
آرزو می کنم حیات و مماتم در راه تحقق وحدت مسلمین باشد
1 اردیبهشت 1404, 18:0
معنای «و تذهب ریحکم»
1 اردیبهشت 1404, 18:0
پراکندگی امت ها، اصلی ترین عامل ضعف در برابر ستمگران
1 اردیبهشت 1404, 18:0
جدیدترین ها در این موضوع
آزادی معنوی
19 تیر 1393, 5:26
انسان عارف یا انسان خودمحور
19 تیر 1393, 5:16
بررسی نظریه اعتقادی اکنکار
19 تیر 1393, 5:6
نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم
مسئله این است که آیا جنبشهای معنوی نوظهور در جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نقش و کارکردی دارند؟ ادیان جدید و معنویت های نوظهور با تکثرگرایی، شک گرایی، احساسگرایی، ناعقل گروی و خودمحور معنوی، فرهنگ دینی را دگرگون میکنند و فرهنگ سیاسی برآمده از آن را ـ که پشتوانة نظام جمهوری اسلامی است ـ تغییر میدهند.
19 تیر 1393, 4:40
رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار
آزادی معنوی» لازمه سرشت و سرنوشت انسان است و «عقل و اراده» بر محور «فطرت» مبانی «آزادی انسان» در آموزههای وحیانی است. آزادی در یک تحلیل مفهومشناسانه و پدیدارشناسانه دو نوع است: الف) آزادی درونی = معنوی؛ ب) آزادی برونی = آزادی اجتماعی.
19 تیر 1393, 3:7
پر بازدیدترین ها
آزادی معنوی
19 تیر 1393, 5:26
سرمقاله
19 تیر 1393, 3:1
انسان عارف یا انسان خودمحور
19 تیر 1393, 5:16
نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم
مسئله این است که آیا جنبشهای معنوی نوظهور در جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نقش و کارکردی دارند؟ ادیان جدید و معنویت های نوظهور با تکثرگرایی، شک گرایی، احساسگرایی، ناعقل گروی و خودمحور معنوی، فرهنگ دینی را دگرگون میکنند و فرهنگ سیاسی برآمده از آن را ـ که پشتوانة نظام جمهوری اسلامی است ـ تغییر میدهند.
19 تیر 1393, 4:40
رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار
آزادی معنوی» لازمه سرشت و سرنوشت انسان است و «عقل و اراده» بر محور «فطرت» مبانی «آزادی انسان» در آموزههای وحیانی است. آزادی در یک تحلیل مفهومشناسانه و پدیدارشناسانه دو نوع است: الف) آزادی درونی = معنوی؛ ب) آزادی برونی = آزادی اجتماعی.
19 تیر 1393, 3:7
Powered by
TayaCMS