حقیقت شگفت انگیز دعا کردن

حقیقت شگفت انگیز دعا کردن

زمانی که در دریایی توفان زده مسافر پریشان و هراسیده یک اقیانوس پیما، سراسیمه نزد ناخدای کشتی رفت و پرسید: «این توفان خیلی خطرناک است؟» او پاسخ داد: «بانوی من به اندازه ای خطرناک است که تنها دعا کردن می تواند ما را نجات دهد.» زن نفس نفس زنان گفت: «خداوند! آیا کار به آن جا رسیده است؟» حقیقت شگفت انگیز دعا آن است که بیش تر مردم از آن می ترسند. آنان ترجیح می دهند در توفان زندگی فرو روند، اما با دعا کردن از آن نجات نیابند. چرا؟

به احتمال زیاد به دلیل ناآگاهی مطلق شان از شگفت انگیزترین نیروی جهان

دعا آنچنان نیروی شگفت انگیزی است که چون مورد توجه تان واقع شود، دیگر رهایش نمی کنید. به دلیل جذابیت، درک مفهوم دعا آسان تر از آموزش دادن آن است. زمانی که این قدرت را در چنگ بگیرید، به فشاری یکنواخت تبدیل می شود که خواستار توجه و اظهار شدن در زندگی تان است. ممکن است حتی احساس کنید که به دعا کردن اعتیاد پیدا کرده اید، زیرا درخواهید یافت که برای توفیق واقعی به آن نیاز دارید. دعا کردن می تواند بیش از هر عامل دیگری موجب تقویت، تعالی شود. دعا کردن شما را آرام، راضی و شکوفا می کند حال آن که هیچ چیز دیگری چنین قدرتی ندارد.حقیقت شگفت انگیز دعا کردن آن است که شما به منزله موجودی روحانی هستید که به سیمای خداوند و کمی پایین تر از فرشتگان خلق شده اید، پس از قدرت های پویای درون تان بهره مندید! با شکوفا کردن این قدرت های دعایی می توانید ذهن و جسم تان را احیا کنید، التهاب های زندگی روزمره را فرونشانید و حتی ممکن است با نیکویی های دور از انتظار، زندگی تان را کاملا تغییر دهید. دیگر حقیقت شگفت انگیز دعا کردن آن است که هیچ پیچیدگی و ابهامی ندارد. شما می توانید با شیوه هایی آسان قدرت دعا کردن را در اختیار بگیرید و از آن لذت ببرید. در حقیقت راه های بسیار زیادی برای دعا کردن وجود دارند، بیش از آنچه که همیشه ممکن می پنداشتید و هر کدام شان از سروز و شعف سرشارند.

واژه «پویا» و «دینامیت» از یک ریشه اند. آنچه که پویاست قدرتمند، مجبور کننده و سرشار از انرژی است و به تغییراتی منتهی می شود. آنچه که پویاست می خواهد شما را از آن تنگنا برهاند!«قانون» اصلی است که کارایی دارد. واژه قانون همچنین به مفهوم میل و تمنایی است برای فرمان دادن در زندگی. واژه دعا نیز به معنی ارتباط با خداوند و نیکویی اش است. بدین ترتیب قوانین پویای دعا کردن، اصول پویایی هستند که کارایی دارند؟ آن ها قوانین ذهن و روح اند که قدرتمند، مجبور کننده و سرشار از انرژی اند و پیشرفت عظیمی را در زندگی تان به وجود می آورند زیرا در ایجاد ارتباط با خداوند و نیکویی اش کمک تان می کنند. افزون بر آن، این قوانین بیش از آنچه که مردم درک می کنند قابل دسترسی و قابل اجرایند. امرسون پا را فراتر نهاد و گفت: ما پیشاپیش «در محاصره» قوانینی هستیم که خود اجرایند! او در نوشته اش در باب قوانین معنوی تصریح می کند: درس را با این نیت آموزش می دهند ... که زندگی مان آسان تر و ساده تر از آنچه شود که بنایش می کنیم؛ که جهان جایگاهی خرم تر از آنچه شود که هست؛ که هیچ نیازی به کشمکش، اضطراب و نومیدی، به مشت کردن دست ها و فشردن دندان ها نباشد و به ما بیاموزند که خودمان شرارت های مان را تحریف می کنیم. ما در خوش بینی طبیعت دخالت می کنیم ... ما در انحصار قوانینی هستیم که خود را اجرا می کنند!چه شگفت انگیز است که آگاه باشیم و بدانیم که نیکویی، بدون سعی و تلاش به زندگی مان گام می نهند- که ما با این قوانین قدرتمند ذهن و روح تماس ایجاد می کنیم و این قوانین می توانند خودشان را اجرا کنند.

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

 

جدیدترین ها در این موضوع

جستاری پیرامون ازدواج حضرت خديجه (سلام‌الله)

جستاری پیرامون ازدواج حضرت خديجه (سلام‌الله)

ضرورت دارد که زندگی‌نامه اولین بانوی مدافع اسلام، بیشتر مورد کاوش و بررسی واقع شود. در راستای هدف مذکور، این مقاله در پی معرفی و شناساندن این بزرگ‌بانوی اسلام و تبیین مباحثی پیرامون ازدواج حضرت خدیجه سلام‌الله علیها است...
جایگاه مسجد در تربیت تبلیغی جامعه

جایگاه مسجد در تربیت تبلیغی جامعه

مسجد سهم بسزایی در تربیت تبلیغی جامعه دینی بر عهده دارد. همچنان که قرآن در شماری از آیات خود به این مهم اشاره کرده است. سیره عملی پیامبران الهی (علیهم السلام) نشان از این مهم دارد که مسجد مهم‌ترین سنگر عرصه تربیت تبلیغی و تبلیغ تربیتی این انوار الهی بوده‏ است...
ویژگی‌‌های معلمان تربیت دینی از منظر نهج‌البلاغه

ویژگی‌‌های معلمان تربیت دینی از منظر نهج‌البلاغه

یافته های پژوهش مدل فعالیت‌های معلمان را در دو بخش آمادگی و اصلی نشان می‌دهد. فعالیت های آمادگی اشاره به اقداماتی دارد که قبل از شروع امر تدریس لازم است معلم آن ها را انجام دهد که خود به دو بخش فعالیت های شناختی و عملی تقسیم می شود. بخش دوم شامل فعالیت های اصلی معلم است که چهار بخش را در بر می گیرد: انتقال مبانی، کاربرد روش ها، جهت گیری جریان تربیت در راستای رسیدن به اهداف و در نهایت ارزشیابی.

پر بازدیدترین ها

نقش قصه‌های قرآنی در تعلیم و تربیت نسل جدید

نقش قصه‌های قرآنی در تعلیم و تربیت نسل جدید

در این مقاله سعی بر آن است تا ابتدا معنای لغوی و اصطلاحی قصه، اهمیت، انواع، ویژگی‌ها و ارزش‌های تربیتی قصه موردبررسی قرار گیرد، سپس جایگاه، اهمیت و ویژگی‌های قصه در قرآن موردبررسی قرار می‌گیرد و ...
سیری در سیر‌ه تربیتی ـ فردی پیامبر اکرم (ص)

سیری در سیر‌ه تربیتی ـ فردی پیامبر اکرم (ص)

اين نوشتار بر آن است تا رفتارهايي را که از رسول خدا (ص) در مقام تربيت ديگران و براي اثرگذاري بر شناخت، نگرش، اخلاق و رفتار آنان در هر مکان و زماني انجام ‌شده است را با روش کتابخانه‌ای و رویکرد توصیفی، روشن سازد...
راه‌های تربیتی دور کردن ذهن و قلب، از افکار و تخیلات شیطانی

راه‌های تربیتی دور کردن ذهن و قلب، از افکار و تخیلات شیطانی

چگونه می‌توان افکار و تخیلات شیطانی را از ذهن و قلب خود دور کرد؟ انسانی كه برای تهذیب روح و تربیت دینی خود قدم برمی‌دارد، شیطان رأی قوه متخیله او را به‌جای وحی و عقل می‌نشاند و موهوم و مُتَخَیل را معقول جلوه می‌دهد...
راه‌ها و شیوه‌های تربیت عبادی کودکان

راه‌ها و شیوه‌های تربیت عبادی کودکان

اگر پدر و مادر در برابر تعلیم و تربیت دینی و عبادی کودکان خود مسئولیت دارند؛ حال چگونه می‌توانند علاقه به عبادت را در کودکان خود تقویت کنند؟...
Powered by TayaCMS