مرورگر شما از جاوا اسکریپت پشتیبانی نمی کند. این مسئله ممکن است باعث ایجاد عملکرد غیر صحیحی در سایت گردد.
مطالعات امت و تمدن
فصلنامه جمهور
ویژهنامه فلسطین
فقه و حقوق ارتباطات
فرق و ادیان
تربیت تبلیغی
آرشیو فصلنامه تربیت تبلیغی
مقالات تربیت دینی
مطالعات معنوی
آرشیو دوفصلنامه مطالعات معنوی
مقالات عرفان و جنبشهای معنوی
سبک زندگی اسلامی
آرشیو فصلنامه سبک زندگی
مقالات سبک زندگی
گنجینه
گنجینه تربیت
معرفی کتاب های تربیتی
پرسش و پاسخ تربیت دینی
مطالب خواندنی
حکایتهای اخلاقی-تربیتی
مقالات مرتبط تربیتی
کودک و تربیت
کودک و مشاوره
گنجینه سبک زندگی
مقالات مرتبط با سبک زندگی اسلامی
اطلاع نگاشت
پرسش و پاسخ سبک زندگی
معرفی کتاب سبک زندگی
گنجینه عرفان و معنویت
معرفی کتاب جنبش های نوپدید
توصیه های معنوی
پرسش و پاسخ معنویتهای نوپدید
مقالات مرتبط عرفان و معنویت
حکایات عرفانی
آیات و روایات مرتبط
اخبار
کلیپ
همایشها
جستجو
- مباحث علمی باید در محیط های علمی مطرح شوند نه غیر علمی؛
خانه
موضوعات
تربیت تبلیغی
آرشیو فصلنامه تربیت تبلیغی
شماره دوم فصل نامه تربیت تبلیغی
مباحث علمی باید در محیط های علمی مطرح شوند نه غیر علمی؛
مباحث علمی باید در محیط های علمی مطرح شوند نه غیر علمی؛
1
23 فروردین 1404, 14:25
مباحث علمی باید در محیط های علمی مطرح شوند نه غیر علمی؛
مباحث علمی باید در محیط های علمی مطرح شوند نه غیر علمی؛
مقام معظم رهبری (مدظله العالی): کار علمی، بسیار خوب است و هیچ اشکالی ندارد. کتابهای علمی بنویسند؛ در محیطهای علمی، نه در محیطهای غیر علمی، آن هم با لحنهای بد و غلط. بنابراین، اگر کسی میتواند منطق خود را ثابت کند، ما جلوِ کار او را نباید بگیریم. اما اگر کسی میخواهد با حرف، با عمل و با شیوههای گوناگون، اختلاف ایجاد کند، این را ما فکر میکنیم که در خدمت دشمن است. هم سنّی ها باید مراقب باشند و هم شیعه ها. بیانات در اجتماع بزرگ زائران و مجاوران حضرت رضا (علیه السلام) در تاریخ 6 فروردین 1379. واژگان کلیدی: رهبری، مباحث علمی، شیعه، اهل سنت، وحدت، اتحاد
این موضوعات را نیز بررسی کنید:
عکسنوشت امت و تمدن
مقالاتی که اخیرا مشاهده شده اند.
در تکاپوی ارائه مفهومی نو از تربیت اسلامی با تأکید بر آیات و روایات
7 تیر 1404, 23:23
نقدی برعرفان کیهانی با تکیه بر آموزههای نهجالبلاغه
7 تیر 1404, 23:23
توصیه سلوکی و آثار روحی آن
7 تیر 1404, 23:23
تبعات ازدواج اینترنتی در جامعه سنتی ایران
7 تیر 1404, 23:23
روششناخت سبک زندگی اسلامی
7 تیر 1404, 23:23
جدیدترین ها در این موضوع
پیامد های تربیتی و اخلاقی شکاف دیجیتالی بین نسلی
چه عواملی باعث ایجاد شکاف دیجیتالی بین خانواده و فرزندان میشود؟ اين شكاف يا گسل يا فاصلهای كه بين دو نسل پيش میآید از نظر تربيتي چه پيامدها، آسیبها و عوارضی را در بر دارد؟
22 مهر 1393, 6:59
نسبت جهانيشدن و سلامت معنوي؛ چالشها، فرصتها و ملاحظات عملي براي نظام تربيتي اسلام
پژوهش حاضر به دنبال تبيين «نسبتجهانيشدن و سلامت معنوي؛ چالشها، فرصتها و ملاحظات عملي براي نظام تربيتي اسلامي» بوده و با توجه به عنوان و سؤالهاي مطروحه، پژوهش به شيوه توصيفي و از نوع تحليلِ اسنادي انجام شده است.
22 مهر 1393, 6:52
بررسی نقش الگوی تربیتی والدین در تربیت دینی فرزندان
هدف پژوهش حاضر، بررسی نقش الگوی تربیتی والدین در تربیت دینی فرزندان است. روش پژوهش در محدوده روشهای توصیفی - پیمایشی و نوع تحقیق، کاربردی است.
22 مهر 1393, 5:37
چالش عمده در تربیت الگویی (تقلید کورکورانه) و راه برونرفت از آن
این مقاله ضمن تبیین تربیت الگویی، چالش عمدۀ آن را در دور ماندن از فرهنگ تحقیق و تفکّر و در نهایت روی آوردن به مسئله مریدپروری جستجو کرده و راه برونرفت از این چالش را در ترویج الگوی تربیت عقلانی دانسته است.
22 مهر 1393, 5:7
آسیبشناسی روش تدریس درس تعلیم و تربیت اسلامی
پژوهش حاضر با هدف شناسایی آسیبهای روش تدریس درس تعلیم و تربیت اسلامی در مقاطع کارشناسیارشد دانشگاههای تهران، صورت گرفته است.
22 مهر 1393, 3:59
پر بازدیدترین ها
بررسی نقش الگوی تربیتی والدین در تربیت دینی فرزندان
هدف پژوهش حاضر، بررسی نقش الگوی تربیتی والدین در تربیت دینی فرزندان است. روش پژوهش در محدوده روشهای توصیفی - پیمایشی و نوع تحقیق، کاربردی است.
22 مهر 1393, 5:37
بررسي تطبيقي موانع مؤثر بر ازدواج پايدار از منظر روانشناسي اسلامي و انسانگرايي
هدف از اين مقاله تحليلي در درجه نخست، تبيين فلسفه ازدواج، آسيبهاي حاصل از موانع ازدواج و تشكيل خانواده پايدار و در درجه دوم تحلیل این آسیبها از ابعاد زيستشناختي، روانشناختي و جامعهشناختي است و درنهایت به ارائه راهکارهایی کاربردی برای رفع آنها از منظر روانشناسي اسلامي و انسانگرایان پرداخته است.
22 مهر 1393, 3:26
مبانی انسانشناختی تعلیم و تربیت از دیدگاه امام خمینی(ره)
در این مقاله، به تبیین هفت مبنای انسانشناختی تعلیم و تربیت و کارکردهای آنها پرداخته شده است.
19 مهر 1393, 9:51
آسیبشناسی روش تدریس درس تعلیم و تربیت اسلامی
پژوهش حاضر با هدف شناسایی آسیبهای روش تدریس درس تعلیم و تربیت اسلامی در مقاطع کارشناسیارشد دانشگاههای تهران، صورت گرفته است.
22 مهر 1393, 3:59
چالش عمده در تربیت الگویی (تقلید کورکورانه) و راه برونرفت از آن
این مقاله ضمن تبیین تربیت الگویی، چالش عمدۀ آن را در دور ماندن از فرهنگ تحقیق و تفکّر و در نهایت روی آوردن به مسئله مریدپروری جستجو کرده و راه برونرفت از این چالش را در ترویج الگوی تربیت عقلانی دانسته است.
22 مهر 1393, 5:7
Powered by
TayaCMS