معرفی کتاب بچه‌های بهشتی (مهارت‌هایی برای تربیت فرزندانی با اعتماد به نفس بالا و حرف شنو و صبور)

معرفی کتاب بچه‌های بهشتی (مهارت‌هایی برای تربیت فرزندانی با اعتماد به نفس بالا و حرف شنو و صبور)

نویسنده کتاب بچه‌های بهشتی جان گری است. این کتاب توسط شیرین یزدانی به فارسی ترجمه شده است. این کتاب شامل چهارده فصل است که به ترتیب با موضوعاتی، مانند بچه‌های بهشتی، چگونه از رهنمودهای پنجگانه استفاده کنیم؛ مهارت‌های جدید تربیتی؛ مهارت‌های لازم برای کم کردن مخالفت‌های بچه‌ها؛ مهارت‌ تربیتی در زمینه بهبود روابط والدین بافرزندان چگونه کودک خود را تشویق کنیم؛ مهارت‌های لازم برای منترل بچه؛ بچه‌ها باهم تفاوت دارند و...

در بخشی از این کتاب نویسنده می‌گوید: در بسیاری از موارد خواندن کتاب بچه‌های بهشتی، مهر تأییدی است بر کارهای درستی که درگذشته انجام می‌دادید، در موارد دیگر به اشتباهات خود پی می‌برید و می‌توانید به بسیاری از سؤال‌های بی‌جواب خود، پاسخ دهید. اگرچه این کتاب نمی‌تواند همه‌ مشکلات شما را حل کند، اما راه‌حل مناسبی برای حل مشکلات کلی شما بیان می‌دارد. شما با خواندن این کتاب می‌توانید به‌گونه‌ای متفاوت و بسیار مؤثرتر از قبل، مشکلاتتان را حل کنید. شما با شناخت بهتر از فرزندانتان، می‌توانید برای سؤال‌هایی که هرروزه با آنها مواجه می‌شوید، پاسخ‌های مناسب بیابید.

کتاب بچه‌های بهشتی برای تربیت کردن فرزندان شما در سنین مختلف مناسب است. مهارت‌ها و نکات آموزشی این کتاب در تربیت بچه‌ها از سنین کم گرفته تا نوجوانی و بچه‌های در سن بلوغ، نیز مؤثر است. حتی اگر شما نوجوانی دارید و اکنون می‌خواهید از آموزه‌های این کتاب در تربیتش استفاده کنید نیز، می‌توانید به‌راحتی این مهارت‌های اساسی را یاد گرفته و آن‌ها را به‌کارگیرید.

من خودم با استفاده از روش‌های جدید تربیتی، متوجه شدم که فرزندانم نسبت به این روش‌ها خیلی زود عکس‌العمل نشان می‌دهند. اگرچه آنها طبق روش‌های غلط قدیمی تربیت‌شده بودند و برای کارهای بدشان تنبیه می‌شدند، اما به کار گرفتن روش‌های جدید برای تربیت کردن آنها بسیار مؤثر واقع شد. با استفاده از فن‌ها و مهارت‌هایی که در این کتاب ارائه خواهد شد، بچه‌ها در هر سنی و هر خانواده‌ای که باشند عکس‌العمل مثبتی به نحوه‌ تربیت کردن شما نشان خواهند داد.

مهارت‌ها و تکنیک‌های ارائه شده در این کتاب برای تربیت کردن همه‌ی بچه‌ها مناسب است. حتی بچه‌هایی که با آنها بدرفتاری یا خشونت شده و یا والدینشان آنها را سخت تنبیه می‌کردند. ناگفته پیداست که این نوع از بچه‌ها، مشکلات رفتاری خاص خودشان رادارند، اما وقتی والدین آنها از روش‌های تربیتی نوین ارائه‌شده در این کتاب استفاده می‌کنند، بهتر می‌توانند ناهنجاری‌های رفتاری آن‌ها را کنترل کرده و مشکلات آن‌ها را حل کنند. مطمئن باشید که اگر ازاین‌گونه بچه‌ها واقعاً حمایت کنید و عشق و علاقه‌ی خودتان را نسبت به آن‌ها نشان دهید، آن‌ها به‌راحتی تغییر می‌کنند.

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

پر بازدیدترین ها

 کتاب داستان‌های شگفت‌انگیزی از تربیت فرزند

کتاب داستان‌های شگفت‌انگیزی از تربیت فرزند

این کتاب دربردارنده داستان‌های جذاب و خواندنی و آموزنده در باب مسائل تربیتی است.
معرفی کتاب تربیت دینی فرزندان

معرفی کتاب تربیت دینی فرزندان

نویسنده در بخشی از مقدمه کتاب به دغدغه اصلی خود برای نگارش این کتاب اشاره می‌کند و می‌گوید: «فرزندان چه جایگاهی در زندگی ما دارند؟ تابه‌حال برای فرزندان خود چه کرده‌ایم؟ برای تربیت صحیح آن‌ها چقدر کوشیده ایم؟ برای برطرف کردن مشکلات روحی و روانی آن‌ها چند کتاب مطالعه و با چند نفر متخصص مشاوره کرده ایم؟
معرفی کتاب روان‌شناسی تربیتی

معرفی کتاب روان‌شناسی تربیتی

در این کتاب، روان‌شناسی به‌عنوان علمی که جنبه‌های مختلف رفتار آدمی و ارتباط آن‌ها را باهم مورد بحث قرار می‌دهد، معرفی شده است. ضمن بررسی جنبه‌های مختلف رفتار و عوامل مؤثر در رشد هر جنبه آنچه را که مربیان باید انجام دهند بیان‌شده است.
معرفی کتاب تربیت نامه

معرفی کتاب تربیت نامه

. این کتاب به 4000 راهکار عملی و مؤثر برای تربیت فرزند از کودکی تا نوجوانی پرداخته است...
معرفی کتاب آموزش مفاهیم دینی (همگام با روان‌شناسی رشد)

معرفی کتاب آموزش مفاهیم دینی (همگام با روان‌شناسی رشد)

این کتاب را آقای ناصر باهنر نوشته و انتشارات چاپ و نشر بین‌الملل آن را منتشر کرده است. کتاب در ۵ فصل نگاشته شده است و نویسنده تلاش می‌کند تا با تکیه‌بر روان‌شناسی رشد، به بررسی مراحل رشد و تکامل درک دینی بپردازد.
Powered by TayaCMS