آب شدن چربی های بدن با مصرف کشک

آب شدن چربی های بدن با مصرف کشک

کشک به عنوان یک غذای مقوی گرسنگی را کاهش داده و حجم کمی از معده را اشغال می‌کند. کشک یکی از فرآورده‌های فرعی شیر است که به روش سنتی از جوشاندن، تغلیظ و یا خشک کردن دوغی که پس از کره گیری باقی می‌ماند و یا از ماست بدون چربی تهیه می‌شود. کشک به عنوان یک غذای مقوی گرسنگی را کاهش داده و حجم کمی از معده را اشغال می‌کند. از کشک به عنوان یک افزودنی به غذاها نیز می‌توان استفاده کرد و طعم غذاها را تغییر داد. بررسی‌ها نشان می‌دهند، مقدار کلسیم در ۳۰ گرم کشک تازه بدون نمک و چربی معادل میزان یک لیوان شیر ۲۵۰ سی سی است. به عبارتی کشک منبع خوب کلسیم است، اما متاسفانه کشک‌هایی که به صورت خشک عرضه می‌شوند مقدار زیادی نمک دارند که جذب کلسیم را کاهش می‌دهند .کشک می‌تواند در کاهش وزن و آب شدن چربی‌های بدن بسیار موثر باشد. گفتنی است؛ کشک با حجم کم خود، یک ماده غذایی معجزه آساست که در بر دارنده تمامی خواص شیر می‌باشد و حاوی کلسیم، چربی، نمک، پروتئین و ویتامین نیاسین می‌باشد و می‌توان مقداری از آن را جایگزین شیر و ماست روزانه کرد.

 منبع:salamati.ir

 

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

 

پر بازدیدترین ها

معرفی کتاب آموزش مفاهیم دینی (همگام با روان‌شناسی رشد)

معرفی کتاب آموزش مفاهیم دینی (همگام با روان‌شناسی رشد)

این کتاب را آقای ناصر باهنر نوشته و انتشارات چاپ و نشر بین‌الملل آن را منتشر کرده است. کتاب در ۵ فصل نگاشته شده است و نویسنده تلاش می‌کند تا با تکیه‌بر روان‌شناسی رشد، به بررسی مراحل رشد و تکامل درک دینی بپردازد.
معرفی کتاب بازی‌های خلاق 𨍥 بازی برای کودکان 2 سال به بالا)

معرفی کتاب بازی‌های خلاق (365 بازی برای کودکان 2 سال به بالا)

در این مجموعه با نگاه ریشه‌ای به مقوله ورزش و تلفیق آن با آموزه‌های دینی و ارزشی، ضمن ارائه تعریفی از بازی و انواع آن، فوائد این بازی‌ها ارزیابی شده است. همچنین فهرست جالبی از انواع بازی‌ها و نحوه انجام آنها در مدارس تهیه شده است...
معرفی کتاب روان‌شناسی و تبلیغات با تأکید بر تبلیغ دینی

معرفی کتاب روان‌شناسی و تبلیغات با تأکید بر تبلیغ دینی

کتاب «روان‌شناسی و تبلیغات» به بررسی دانش تبلیغات به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های «ارتباطات» و «روان‌شناسی اجتماعی» پرداخته است و با تدوین ساختاری مبتنی بر ارکان تبلیغات، به آن دسته از قانون‌های روان‌شناسی که در تبلیغات کاربرد دارند، اشاره دارد.
Powered by TayaCMS