معرفی کتاب تبلیغ چهره به چهره

معرفی کتاب تبلیغ چهره به چهره

نویسنده کتاب تبلیغ چهره به چهره، روح‌الله عباس زاده است. این کتاب توسط انتشارات پژوهشکده باقرالعلوم(ع) منتشرشده است. همواره انتخاب شیوة مناسب تبلیغی از دغدغه‌های اصلی مبلغان دین بوده است. با ظهور فناوری‌های نوین ارتباطی، این پرسش مطرح می‌شود که با وجود رسانه‌های جدید، آیا ادامة تبلیغ، به شیوة سنتی، کارآمد است یا لازم است مبلغان سراغ شیوه‌های جدید رفته و با تبلیغ چهره‌به‌چهره وداع کنند؟ این کتاب مشتمل بر چهارفصل است که با ترتیب در فصل اول به مفاهیم و اصطلاحات ارتباط، تبلیغ، نقش و کارکرد پرداخته است. در فصل دوم با عنوان تبلیغ چهره به چهره و ویژگی‌های آن به موضوعاتی همچون: اهمیت تبلیغ چهره به چهره، ویژگی‌های تبلیغ چهره به چهره، تبلیغ چهره به چهره و رسانه‌ها پرداخته است. فصل سوم کتاب با عنوان کارکرد‌های تبلیغ چهره به چهره، کارکرد‌های فردی، گروهی، سازمانی را بررسی کرده است. در فصل چهارم و پایانی کتاب به موضوع بایسته‌های تبلیغ چهره به چهره اشاره‌کرده است و موضوعاتی همچون: بایسته‌های یک مبلغ، بایسته‌های پیام، بایسته‌های مخاطب، بایسته‌های سازمان تبلیغ اشاره کرده است.

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

 

جدیدترین ها در این موضوع

آزادی معنوی

آزادی معنوی

نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

مسئله این است که آیا جنبش­های معنوی نوظهور در جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نقش و کارکردی دارند؟ ادیان جدید و معنویت­ های نوظهور با تکثرگرایی، شک­ گرایی، احساس­گرایی، ناعقل­ گروی و خودمحور معنوی، فرهنگ دینی را دگرگون می­کنند و فرهنگ سیاسی برآمده از آن را ـ که پشتوانة نظام جمهوری اسلامی است ـ تغییر می­دهند.
رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

آزادی معنوی» لازمه سرشت و سرنوشت انسان است و «عقل و اراده» بر محور «فطرت» مبانی «آزادی انسان» در آموزه­های وحیانی است. آزادی در یک تحلیل مفهوم­شناسانه و پدیدارشناسانه دو نوع است: الف) آزادی درونی = معنوی؛ ب) آزادی برونی = آزادی اجتماعی.

پر بازدیدترین ها

آزادی معنوی

آزادی معنوی

سرمقاله

سرمقاله

نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم

مسئله این است که آیا جنبش­های معنوی نوظهور در جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نقش و کارکردی دارند؟ ادیان جدید و معنویت­ های نوظهور با تکثرگرایی، شک­ گرایی، احساس­گرایی، ناعقل­ گروی و خودمحور معنوی، فرهنگ دینی را دگرگون می­کنند و فرهنگ سیاسی برآمده از آن را ـ که پشتوانة نظام جمهوری اسلامی است ـ تغییر می­دهند.
رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار

آزادی معنوی» لازمه سرشت و سرنوشت انسان است و «عقل و اراده» بر محور «فطرت» مبانی «آزادی انسان» در آموزه­های وحیانی است. آزادی در یک تحلیل مفهوم­شناسانه و پدیدارشناسانه دو نوع است: الف) آزادی درونی = معنوی؛ ب) آزادی برونی = آزادی اجتماعی.
Powered by TayaCMS