شماره یازدهم و دوازدهم پژوهش‌نامه تربیت تبلیغی منتشر شد.

شماره یازدهم و دوازدهم پژوهش‌نامه تربیت تبلیغی منتشر شد.

شماره یازدهم و دوازدهم فصلنامه تربیت تبلیغی به مدیرمسئولی دکتر حسین قشقایی و سردبیری امید نیک‌ داد، توسط انتشارات پژوهشکده باقرالعلوم (ع) منتشر شده است.

 عناوین منتشر شده در این شماره عبارتند از:

  • چيستي، چرايي و ضرورت سواد‌ رسانه‌ای براي مبلغان؛
  • بازشناسی مؤلفه‌‌های تربیتی-دینی در مجموعۀ تلویزیونی «ماه‌‌عسل»: با تأکید بر سواد رسانه‌‌ای؛
  • واكاوي مسئله جواز اقناع اندیشه مخاطب در تبلیغ دینی ناظر به منابع فقهي؛
  • بررسی شیوه‌های تبلیغی حضرت نوح بر اساس نگرش قرآن؛
  • سیرۀ اخلاقی رفتاری امام حسین (ع) و یارانش در جریان واقعۀ کربلا (الگو و معیاری اخلاقی-رفتاری برای یک زندگی معنادار).

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

 

پر بازدیدترین ها

اهمیت کم‌خوری در سیر و سلوک از نگاه آیت الله قاضی

اهمیت کم‌خوری در سیر و سلوک از نگاه آیت الله قاضی

گرسنگی موجب سبکی و نورانیت نفس می‌گردد. فکر در حال گرسنگی می‌تواند به پرواز در آید. غذای زیاد خوردن و سیر بودن، نفس را ملول، خسته و سنگین می‌کند و از سیر در آسمان معرفت باز می‌دارد...
معرفی کتاب جنبش‏های نوپدید دینی – معنوی (مجموعه مقالات)

معرفی کتاب جنبش‏های نوپدید دینی – معنوی (مجموعه مقالات)

کتاب جنبش‏های نوپدید دینی – معنوی(مجموعه مقالات) به اهتمام محمد حسین کیانی و توسط انتشارات پژوهشکده باقرالعلوم(ع) منتشر شده است. این اثر شامل مجموعه مقالاتی است که در باب «جنبش‏های نوپدید دینی- معنوی» در شماره‌های مختلف فصلنامه مطالعات معنوی توسط متخصصان این حوزه نوشته و منتشر شده است.
Powered by TayaCMS