مرورگر شما از جاوا اسکریپت پشتیبانی نمی کند. این مسئله ممکن است باعث ایجاد عملکرد غیر صحیحی در سایت گردد.
مطالعات امت و تمدن
فصلنامه جمهور
ویژهنامه فلسطین
فقه و حقوق ارتباطات
فرق و ادیان
تربیت تبلیغی
آرشیو فصلنامه تربیت تبلیغی
مقالات تربیت دینی
مطالعات معنوی
آرشیو دوفصلنامه مطالعات معنوی
مقالات عرفان و جنبشهای معنوی
سبک زندگی اسلامی
آرشیو فصلنامه سبک زندگی
مقالات سبک زندگی
گنجینه
گنجینه تربیت
معرفی کتاب های تربیتی
پرسش و پاسخ تربیت دینی
مطالب خواندنی
حکایتهای اخلاقی-تربیتی
مقالات مرتبط تربیتی
کودک و تربیت
کودک و مشاوره
گنجینه سبک زندگی
مقالات مرتبط با سبک زندگی اسلامی
اطلاع نگاشت
پرسش و پاسخ سبک زندگی
معرفی کتاب سبک زندگی
گنجینه عرفان و معنویت
معرفی کتاب جنبش های نوپدید
توصیه های معنوی
پرسش و پاسخ معنویتهای نوپدید
مقالات مرتبط عرفان و معنویت
حکایات عرفانی
آیات و روایات مرتبط
اخبار
کلیپ
همایشها
جستجو
- تعریض و اهانت به زوجات پیامبر (صلی الله علیه و آله) ممنوع است
خانه
موضوعات
مطالعات معنوی
آرشیو دوفصلنامه مطالعات معنوی
شماره چهارم و پنجم فصل نامه مطالعات معنوی
تعریض و اهانت به زوجات پیامبر (صلی الله علیه و آله) ممنوع است
تعریض و اهانت به زوجات پیامبر (صلی الله علیه و آله) ممنوع است
1
23 فروردین 1404, 14:25
تعریض و اهانت به زوجات پیامبر (صلی الله علیه و آله) ممنوع است
تعریض و اهانت به زوجات پیامبر (صلی الله علیه و آله) ممنوع است
رهبر انقلاب اسلامی (مدظله العالی): «تعریض به سایر زوجات مطهرات پیغمبر (صلی الله علیه و آله) نبایستی باشد. بالاخره زوجات پیغمبر (صلی الله علیه و آله) محترمند؛ هر کسی به اینها اهانت کند - هر کدامشان باشد- به پیغمبر (صلی الله علیه و آله) اهانت کرده؛ این را من قاطعا عرض میکنم... امیر المومنین (علیه السلام) با جناب عایشه آن رفتار را کرد... با زنی که به جنگ او آمده این جور با احترام رفتار کرد. به خاطر اینکه همسر پیغمبر (صلی الله علیه و آله) بود و الا امیرالمؤمنین (علیه السلام) که که از کسی ملاحظه ندارد. بنابراین حتما تعریض بایستی وجود نداشته باشد.» بیانات در دیدار دست اندرکاران همایش صدف کوثر -تکریم حضرت خدیجه (سلام الله علیها) در تاریخ ۲۲ خرداد ۱۳۹۵. واژگان کلیدی: رهبری، زوجات النبی (صلی الله علیه وآله)، عایشه، وحدت، تفرقه، شیعه، اهل سنت
این موضوعات را نیز بررسی کنید:
عکسنوشت امت و تمدن
مقالاتی که اخیرا مشاهده شده اند.
تأملی معناشناسانه بر «پلورالیسم معنوی» با نظر به آرای کریشنامورتی
6 تیر 1404, 18:56
کتاب نگرشی در مسئله سبک زندگی
6 تیر 1404, 18:56
علت پیدایش جنبشهای معنوی چیست؟
6 تیر 1404, 18:56
کلیات و مبانی نظری سبک زندگی اسلامی
6 تیر 1404, 18:56
جدیدترین ها در این موضوع
نشست علمی
2 مرداد 1393, 5:43
سرمقاله
30 اردیبهشت 1393, 23:16
مباني شريعتگريزي در عرفانهاي نوظهور
در این مقاله برخی از مبانی شریعتگریزی این فرقههای معنوی مثل انکار خداوند، دینستیزی، اعتقاد به تناسخ، خلقتی بیهدف، ترویج اباحیگری و بیبندوباری را مورد بررسی و نقد قرار میدهیم، تا پندارهای نادرست آنان کنار زده و نور حقیقت جلوهگر شود.
6 اردیبهشت 1393, 4:41
نسبت عرفان و شريعت نزد عرفاي اسلامي
بررسى ديدگاه بزرگان عرفان نسبت به شريعت و احكام عملىِ دين
6 اردیبهشت 1393, 4:38
معيار سنجش و تمييز شهود رحماني از شهود شيظاني
کشف و شهود از ارکان عرفان قلمداد ميگردد
6 اردیبهشت 1393, 4:33
پر بازدیدترین ها
رياضت مشروع (آثار معنوي - معرفتي آن)
مقاله حاضر در صدد واکاوی معنایی و تبیین ریاضت درست در عرفانهای صادق و ریاضت نادرست در عرفانهای کاذب اعم از صوفیانه و سکولار برآمده است.
6 اردیبهشت 1393, 4:29
نشست علمی
2 مرداد 1393, 5:43
تلاشي در سنخ شناسي جنبشهاي نوپديد معنوي ايران
در نوشتار حاضر، با تکیه بر مشاهدات و مطالعات میدانی نگارنده و الهام گرفتن از دستهبندیهای محققین غربی، یک سنخشناسی دو سطحی هفتگانه- سهگانه عرضه شده است.
6 اردیبهشت 1393, 3:17
جهاني شدن و معنويتگرايي
نوشتار حاضر نیز تلاشی است برای بررسی رابطه جهانی شدن و معنویت و یافتن پاسخ مناسب به این پرسش که چرا در دهههای اخیر شاهد معنویتگراییهای فزاینده در عرصه جهانی هستیم و فرایند جهانی شدن چه تاثیری در احیاء معنویتها دارد.
6 اردیبهشت 1393, 2:55
جنبشهاي ديني و مواجهه بنيادين عرفاني
مقاله حاضر كوششي براي تهيه پاسخي ولو اجمالي براي دو مسئله است. اول اينكه، گسترش جنبشهاي ديني موجب ترويج چه عقايدي در بستر فرهنگ ايراني ميشود؟ در پاسخ به اين سوال بايد گفت: روح تعاليم جنبشها حاوي مؤلفههاي است كه بعضا در تعارض با فرهنگ معنوي ايرانيان است. در حقيقت، ترويج جنبشهاي نوپديد ديني در فضاي فرهنگي ايرانيان موجب اشاعه باورها و معنويتي ناهمگون ميشود. كه در اين مقاله به پنج مورد از آن نظير: اومانيسم معنوي، تحريف فرجامگرايي، معنويت اباحهگرايانه، تعبير زميني از عشق معنوي، تعبير مادي از آرامش معنوي ميپردازيم.
6 اردیبهشت 1393, 3:30
Powered by
TayaCMS