معرفی کتاب تبلیغ چهره به چهره

معرفی کتاب تبلیغ چهره به چهره

نویسنده کتاب تبلیغ چهره به چهره، روح‌الله عباس زاده است. این کتاب توسط انتشارات پژوهشکده باقرالعلوم(ع) منتشرشده است. همواره انتخاب شیوة مناسب تبلیغی از دغدغه‌های اصلی مبلغان دین بوده است. با ظهور فناوری‌های نوین ارتباطی، این پرسش مطرح می‌شود که با وجود رسانه‌های جدید، آیا ادامة تبلیغ، به شیوة سنتی، کارآمد است یا لازم است مبلغان سراغ شیوه‌های جدید رفته و با تبلیغ چهره‌به‌چهره وداع کنند؟ این کتاب مشتمل بر چهارفصل است که با ترتیب در فصل اول به مفاهیم و اصطلاحات ارتباط، تبلیغ، نقش و کارکرد پرداخته است. در فصل دوم با عنوان تبلیغ چهره به چهره و ویژگی‌های آن به موضوعاتی همچون: اهمیت تبلیغ چهره به چهره، ویژگی‌های تبلیغ چهره به چهره، تبلیغ چهره به چهره و رسانه‌ها پرداخته است. فصل سوم کتاب با عنوان کارکرد‌های تبلیغ چهره به چهره، کارکرد‌های فردی، گروهی، سازمانی را بررسی کرده است. در فصل چهارم و پایانی کتاب به موضوع بایسته‌های تبلیغ چهره به چهره اشاره‌کرده است و موضوعاتی همچون: بایسته‌های یک مبلغ، بایسته‌های پیام، بایسته‌های مخاطب، بایسته‌های سازمان تبلیغ اشاره کرده است.

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

 

پر بازدیدترین ها

یک آسیب‌دیده فرقه عرفان حلقه

یک آسیب‌دیده فرقه عرفان حلقه

فرقه حلقه که این روزها سرکرده آن در زندان به سر می برد، همچنان قربانی می گیرد. متاسفانه این فرقه که در قالب عرفان خود را معرفی کرده و حدود دو دهه است که در ایران فعالیت می کند علی رغم ممنوعیت برگزاری کلاس، همچنان به رهبری مسترهای دست پرورده ...
تربيت ديني چيست؟

تربيت ديني چيست؟

توصيه‌ى یازده‌گانه از آیت‌الله عبدالكريم حق‌شناس

توصيه‌ى یازده‌گانه از آیت‌الله عبدالكريم حق‌شناس

اولین مرحله از سفر الى‌الله سحرخيزى است. آب حيات درون تاريكى شب به‌دست مى‌آيد. شيطان سعى فراوانى دارد كه ما را از سحرخيزى باز دارد...
آسیب شناسی فضای مجازی و خانواده؛ تهدیدها و چالش‌ها

آسیب شناسی فضای مجازی و خانواده؛ تهدیدها و چالش‌ها

در این پژوهش نگارندگان به بررسی مهمترین آسیب های فضای مجازی و تأثیرات آن بر خانواده ها پرداخته و راهكارهايي جهت مقابله و كاهش تهديدات اينترنتي در ابعاد اجتماعی، فرهنگي، آموزشی و ... ارايه می شود...
Powered by TayaCMS