مرورگر شما از جاوا اسکریپت پشتیبانی نمی کند. این مسئله ممکن است باعث ایجاد عملکرد غیر صحیحی در سایت گردد.
مطالعات امت و تمدن
فصلنامه جمهور
ویژهنامه فلسطین
فقه و حقوق ارتباطات
فرق و ادیان
تربیت تبلیغی
آرشیو فصلنامه تربیت تبلیغی
مقالات تربیت دینی
مطالعات معنوی
آرشیو دوفصلنامه مطالعات معنوی
مقالات عرفان و جنبشهای معنوی
سبک زندگی اسلامی
آرشیو فصلنامه سبک زندگی
مقالات سبک زندگی
گنجینه
گنجینه تربیت
معرفی کتاب های تربیتی
پرسش و پاسخ تربیت دینی
مطالب خواندنی
حکایتهای اخلاقی-تربیتی
مقالات مرتبط تربیتی
کودک و تربیت
کودک و مشاوره
گنجینه سبک زندگی
مقالات مرتبط با سبک زندگی اسلامی
اطلاع نگاشت
پرسش و پاسخ سبک زندگی
معرفی کتاب سبک زندگی
گنجینه عرفان و معنویت
معرفی کتاب جنبش های نوپدید
توصیه های معنوی
پرسش و پاسخ معنویتهای نوپدید
مقالات مرتبط عرفان و معنویت
حکایات عرفانی
آیات و روایات مرتبط
اخبار
کلیپ
همایشها
جستجو
- همه ما در مقابل وحدت دنیای اسلام مسئولیم
خانه
موضوعات
مطالعات معنوی
آرشیو دوفصلنامه مطالعات معنوی
شماره هشتم و نهم فصلنامه مطالعات معنوی
همه ما در مقابل وحدت دنیای اسلام مسئولیم
همه ما در مقابل وحدت دنیای اسلام مسئولیم
1
23 فروردین 1404, 14:25
همه ما در مقابل وحدت دنیای اسلام مسئولیم
همه ما در مقابل وحدت دنیای اسلام مسئولیم
رهبر انقلاب اسلامی (مدظله العالی): همه ی ما در مقابل وحدت دنیای اسلام مسئولیم. امام بزرگوار ما (رضواناللهتعالیعلیه) از مهمترین حرفهایی که از قبل از پیروزی انقلاب تا آخرین دوران زمان زندگی خود بر زبان داشت و تأکید می کرد، وحدت امت اسلامی، اتحاد مسلمانها و بزرگ نکردنِ بهانههای کوچک بود، و ما امروز می بینیم و می فهمیم که توصیۀ بسیار حکیمانه و بسیار درستی بوده است. بیانات در دیدار کارگزاران نظام در تاریخ 18 اردیبهشت 1383. واژگان کلیدی: رهبری، وحدت، اتحاد، شیعه، اهل سنت، اسلام
این موضوعات را نیز بررسی کنید:
عکسنوشت امت و تمدن
مقالاتی که اخیرا مشاهده شده اند.
وحدت امت اسلامی، عاملی مهم برای نزول سکینه الهی
7 تیر 1404, 2:50
آیا شیعه و اهل سنت فقط در قبله با یکدیگر مشترک هستند؟ بخش دوم (قسمت سوم)
7 تیر 1404, 2:50
راههای تربیتی دور کردن ذهن و قلب، از افکار و تخیلات شیطانی
7 تیر 1404, 2:50
تمام عمرم را در راه وحدت میان شیعه و سنی صرف کرده ام
7 تیر 1404, 2:50
شهدای سنی مذهب، دلیلی مستدل بر وجود وحدت شیعه و سنی در کشور
7 تیر 1404, 2:50
جدیدترین ها در این موضوع
سرمقاله
26 آبان 1394, 4:47
جایگاه انسان کامل در سلوک عرفانی
مسئله اصلي در اين نوشتار جايگاه انسان كامل در قوس صعود و مقامهای اثباتي اوست. البته پيش از آن به مهمترین ویژگیهای انسان كامل اشاره میکنیم سپس به كاركرد سلوكي او میپردازیم...
26 آبان 1394, 2:49
جایگاه انسان در نظام هستی
عرفا براي نظام هستي مرتبههایی یاد میکنند؛ اما در يک تقسيم کلي آن را به حضرات الهيه، کونيه و کون جامع تقسيم کردهاند. هدف اصلي از آفرينش «جلا و استجلاي حق» است و کمال آن دو با انسان کامل محقق ميشود. مقصود از کون جامع، انسان است که با وجود وحداني، جامع تمام تعينهای حقي و خلقي است.
26 آبان 1394, 2:47
گذری بر انسانگرایی دونالد والش
ظهور باورهای انسانگرایانه در بسیاری از تعالیم معنویتگرایی جدید قابل پیگیری است. اما به گمان نگارنده، بهرهمندی و اصالت این رویکرد در مجموع تعالیم دونالد والش با شدت بیشتری همراه است، علت این ادعا نهفته در نحوهی بیان و نظام تعالیم والش است...
26 آبان 1394, 2:44
معنویت انسانانگار در افکار دیپاک چوپرا
نوشتار حاضر جستاري در نگرش معنويت انسان انگار ديپاك چوپرا است، براي اثبات اين سخن، نيمنگاهي نيز به مباني هستيشناسي وي شده است.
26 آبان 1394, 2:40
پر بازدیدترین ها
گذری بر انسانگرایی دونالد والش
ظهور باورهای انسانگرایانه در بسیاری از تعالیم معنویتگرایی جدید قابل پیگیری است. اما به گمان نگارنده، بهرهمندی و اصالت این رویکرد در مجموع تعالیم دونالد والش با شدت بیشتری همراه است، علت این ادعا نهفته در نحوهی بیان و نظام تعالیم والش است...
26 آبان 1394, 2:44
جایگاه انسان کامل در سلوک عرفانی
مسئله اصلي در اين نوشتار جايگاه انسان كامل در قوس صعود و مقامهای اثباتي اوست. البته پيش از آن به مهمترین ویژگیهای انسان كامل اشاره میکنیم سپس به كاركرد سلوكي او میپردازیم...
26 آبان 1394, 2:49
نقد و بررسی ویژگیهای انسان ایدهآل از منظر پائولوکوئیلو
این مقاله به نقد و بررسی انسان ایدهآل از منظر پائولوكوئيلو میپردازد که وی آن را در قهرمانهای داستانیش جلوهگر ساخته است.
26 آبان 1394, 2:37
سرمقاله
26 آبان 1394, 4:47
جایگاه انسان در نظام هستی
عرفا براي نظام هستي مرتبههایی یاد میکنند؛ اما در يک تقسيم کلي آن را به حضرات الهيه، کونيه و کون جامع تقسيم کردهاند. هدف اصلي از آفرينش «جلا و استجلاي حق» است و کمال آن دو با انسان کامل محقق ميشود. مقصود از کون جامع، انسان است که با وجود وحداني، جامع تمام تعينهای حقي و خلقي است.
26 آبان 1394, 2:47
Powered by
TayaCMS