مرورگر شما از جاوا اسکریپت پشتیبانی نمی کند. این مسئله ممکن است باعث ایجاد عملکرد غیر صحیحی در سایت گردد.
مطالعات امت و تمدن
فصلنامه جمهور
ویژهنامه فلسطین
فقه و حقوق ارتباطات
فرق و ادیان
تربیت تبلیغی
آرشیو فصلنامه تربیت تبلیغی
مقالات تربیت دینی
مطالعات معنوی
آرشیو دوفصلنامه مطالعات معنوی
مقالات عرفان و جنبشهای معنوی
سبک زندگی اسلامی
آرشیو فصلنامه سبک زندگی
مقالات سبک زندگی
گنجینه
گنجینه تربیت
معرفی کتاب های تربیتی
پرسش و پاسخ تربیت دینی
مطالب خواندنی
حکایتهای اخلاقی-تربیتی
مقالات مرتبط تربیتی
کودک و تربیت
کودک و مشاوره
گنجینه سبک زندگی
مقالات مرتبط با سبک زندگی اسلامی
اطلاع نگاشت
پرسش و پاسخ سبک زندگی
معرفی کتاب سبک زندگی
گنجینه عرفان و معنویت
معرفی کتاب جنبش های نوپدید
توصیه های معنوی
پرسش و پاسخ معنویتهای نوپدید
مقالات مرتبط عرفان و معنویت
حکایات عرفانی
آیات و روایات مرتبط
اخبار
کلیپ
همایشها
جستجو
- شهدای سنی مذهب، دلیلی مستدل بر وجود وحدت شیعه و سنی در کشور
خانه
موضوعات
مطالعات معنوی
آرشیو دوفصلنامه مطالعات معنوی
شماره هشتم و نهم فصلنامه مطالعات معنوی
شهدای سنی مذهب، دلیلی مستدل بر وجود وحدت شیعه و سنی در کشور
شهدای سنی مذهب، دلیلی مستدل بر وجود وحدت شیعه و سنی در کشور
1
23 فروردین 1404, 14:25
شهدای سنی مذهب، دلیلی مستدل بر وجود وحدت شیعه و سنی در کشور
شهدای سنی مذهب، دلیلی مستدل بر وجود وحدت شیعه و سنی در کشور
مقام معظم رهبری (مدظله العالی): شما وقتیکه میآیید میگویید که یک بچّۀ سنّیِ یازده،دوازدهساله [شهید سبیل اخلاقی (ره)] در شلمچه برای دفاع از جمهوری اسلامی به شهادت میرسد این بزرگترین خبر از وحدت و همدلی شیعه و سنّی در سیستان و بلوچستان است؛ این چیز کوچکی نیست، این مسئلۀ خیلی مهمّی است! دیدار اعضای ستاد برگزاری کنگره ملی شهدای استان سیستان و بلوچستان در تاریخ 16 بهمن1396 واژگان کلیدی: رهبری، وحدت، اتحاد، شیعه، اهل سنت، کشور، ایران، تفرقه
این موضوعات را نیز بررسی کنید:
عکسنوشت امت و تمدن
مقالاتی که اخیرا مشاهده شده اند.
ضرورت توجه علمای شیعه و سنی به آسیب های اختلاف و سوء ظن نسبت به یکدیگر
23 آذر 1404, 21:14
نگاهی گذرا به جایگاه تربیتی خانواده در سیره نبوی
23 آذر 1404, 21:14
تقدم تزکیه بر تعلیم
23 آذر 1404, 21:14
مبانی انسانشناختی تربیت اخلاقی از دیدگاه ملا مهدی نراقی (قدس سره)
23 آذر 1404, 21:14
بررسی نقش الگوی تربیتی والدین در تربیت دینی فرزندان
23 آذر 1404, 21:14
جدیدترین ها در این موضوع
سرمقاله
26 آبان 1394, 4:47
جایگاه انسان کامل در سلوک عرفانی
مسئله اصلي در اين نوشتار جايگاه انسان كامل در قوس صعود و مقامهای اثباتي اوست. البته پيش از آن به مهمترین ویژگیهای انسان كامل اشاره میکنیم سپس به كاركرد سلوكي او میپردازیم...
26 آبان 1394, 2:49
جایگاه انسان در نظام هستی
عرفا براي نظام هستي مرتبههایی یاد میکنند؛ اما در يک تقسيم کلي آن را به حضرات الهيه، کونيه و کون جامع تقسيم کردهاند. هدف اصلي از آفرينش «جلا و استجلاي حق» است و کمال آن دو با انسان کامل محقق ميشود. مقصود از کون جامع، انسان است که با وجود وحداني، جامع تمام تعينهای حقي و خلقي است.
26 آبان 1394, 2:47
گذری بر انسانگرایی دونالد والش
ظهور باورهای انسانگرایانه در بسیاری از تعالیم معنویتگرایی جدید قابل پیگیری است. اما به گمان نگارنده، بهرهمندی و اصالت این رویکرد در مجموع تعالیم دونالد والش با شدت بیشتری همراه است، علت این ادعا نهفته در نحوهی بیان و نظام تعالیم والش است...
26 آبان 1394, 2:44
معنویت انسانانگار در افکار دیپاک چوپرا
نوشتار حاضر جستاري در نگرش معنويت انسان انگار ديپاك چوپرا است، براي اثبات اين سخن، نيمنگاهي نيز به مباني هستيشناسي وي شده است.
26 آبان 1394, 2:40
پر بازدیدترین ها
گذری بر انسانگرایی دونالد والش
ظهور باورهای انسانگرایانه در بسیاری از تعالیم معنویتگرایی جدید قابل پیگیری است. اما به گمان نگارنده، بهرهمندی و اصالت این رویکرد در مجموع تعالیم دونالد والش با شدت بیشتری همراه است، علت این ادعا نهفته در نحوهی بیان و نظام تعالیم والش است...
26 آبان 1394, 2:44
جایگاه انسان کامل در سلوک عرفانی
مسئله اصلي در اين نوشتار جايگاه انسان كامل در قوس صعود و مقامهای اثباتي اوست. البته پيش از آن به مهمترین ویژگیهای انسان كامل اشاره میکنیم سپس به كاركرد سلوكي او میپردازیم...
26 آبان 1394, 2:49
سرمقاله
26 آبان 1394, 4:47
معنویت انسانانگار در افکار دیپاک چوپرا
نوشتار حاضر جستاري در نگرش معنويت انسان انگار ديپاك چوپرا است، براي اثبات اين سخن، نيمنگاهي نيز به مباني هستيشناسي وي شده است.
26 آبان 1394, 2:40
جایگاه انسان در نظام هستی
عرفا براي نظام هستي مرتبههایی یاد میکنند؛ اما در يک تقسيم کلي آن را به حضرات الهيه، کونيه و کون جامع تقسيم کردهاند. هدف اصلي از آفرينش «جلا و استجلاي حق» است و کمال آن دو با انسان کامل محقق ميشود. مقصود از کون جامع، انسان است که با وجود وحداني، جامع تمام تعينهای حقي و خلقي است.
26 آبان 1394, 2:47
Powered by
TayaCMS