یک سوال؛ چرا برخی واداده ها و غرب زدگان ایرانی از طالبان حمایت نکردند، اما از جبهه تحریر شام حمایت کرده و حتی بعضا گرفتن قدرت در سوریه را به آنها تبریک نیز گفتند؟

یک سوال؛ چرا برخی واداده ها و غرب زدگان ایرانی از طالبان حمایت نکردند، اما از جبهه تحریر شام حمایت کرده و حتی بعضا گرفتن قدرت در سوریه را به آنها تبریک نیز گفتند؟

جواب: زیرا پشت صحنه جبهه تحریر شام آمریکاست و واداده های ایرانی آمال آنها غرب و آمریکا می باشد و برخی از اینها در پشت صحنه با آمریکا هماهنگ می باشند.
لذا همانگونه که کشورهای اروپایی صف طولانی برای دیدار با جولانی تشکیل داده و نماینده آمریکا هم فوری به دمشق می رود، اینها هم از جولانی حمایت کرده و کاری ندارند که بشار اسد مانند خودشان لیبرال و سکولار بوده و آزادی های غربی را اجرا می کرده و همچنین کاری هم ندارند که جبهه تحریر شام مفتیان متعصب وهابی و تکفیری دارند، بلکه نگاهشان به آمریکا و غرب است و لذا اگر از طالبان حمایت نمی کنند، به این دلیل است آمریکا از طالبان حمایت نمی کند، زیرا طالبان در مقابل آمریکا و غرب ایستاد و آنان را تحقیر نمود.

✍️احمد کوثری

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

 

پر بازدیدترین ها

مصرف گرایی در سبک زندگی ایرانی

مصرف گرایی در سبک زندگی ایرانی

سخنان مقام معظم رهبری درباره مصرف گرایی
تهاجم شیطانی بخش 3

تهاجم شیطانی بخش 3

اسراف در سبک زندگی

اسراف در سبک زندگی

تهاجم شیطانی بخش 6

تهاجم شیطانی بخش 6

Powered by TayaCMS