مرورگر شما از جاوا اسکریپت پشتیبانی نمی کند. این مسئله ممکن است باعث ایجاد عملکرد غیر صحیحی در سایت گردد.
مطالعات امت و تمدن
فصلنامه جمهور
ویژهنامه فلسطین
فقه و حقوق ارتباطات
فرق و ادیان
تربیت تبلیغی
آرشیو فصلنامه تربیت تبلیغی
مقالات تربیت دینی
مطالعات معنوی
آرشیو دوفصلنامه مطالعات معنوی
مقالات عرفان و جنبشهای معنوی
سبک زندگی اسلامی
آرشیو فصلنامه سبک زندگی
مقالات سبک زندگی
گنجینه
گنجینه تربیت
معرفی کتاب های تربیتی
پرسش و پاسخ تربیت دینی
مطالب خواندنی
حکایتهای اخلاقی-تربیتی
مقالات مرتبط تربیتی
کودک و تربیت
کودک و مشاوره
گنجینه سبک زندگی
مقالات مرتبط با سبک زندگی اسلامی
اطلاع نگاشت
پرسش و پاسخ سبک زندگی
معرفی کتاب سبک زندگی
گنجینه عرفان و معنویت
معرفی کتاب جنبش های نوپدید
توصیه های معنوی
پرسش و پاسخ معنویتهای نوپدید
مقالات مرتبط عرفان و معنویت
حکایات عرفانی
آیات و روایات مرتبط
اخبار
کلیپ
همایشها
جستجو
- وحدت به معنای شیعه شدن سنی، و سنی شدن شیعه نیست
خانه
موضوعات
مطالعات معنوی
آرشیو دوفصلنامه مطالعات معنوی
شماره ششم فصل نامه مطالعات معنوی
وحدت به معنای شیعه شدن سنی، و سنی شدن شیعه نیست
وحدت به معنای شیعه شدن سنی، و سنی شدن شیعه نیست
1
21 فروردین 1404, 14:22
وحدت به معنای شیعه شدن سنی، و سنی شدن شیعه نیست
وحدت به معنای شیعه شدن سنی، و سنی شدن شیعه نیست
مقام معظم رهبری (مدظله العالی): اگر ما میگوییم که شیعه و سنی در کنار هم قرار بگیرند، یعنی شیعه، شیعه بماند؛ سنی هم سنی بماند. ما چه موقع به عالم تسنن گفتهایم که منظورمان از وحدت این است که شما شیعه بشوید؟! ما چنین چیزی نگفتهایم. هر کس خواست شیعه بشود، از طریق علمی و از راه مباحثات عالمانه شیعه بشود. آنها هم آزادند که بروند کار خودشان را بکنند. ما نمیگوییم شما مذهبت را عوض کن؛ ما میگوییم شیعه و سنی باید همیشه سر عقل باشند. بیانات در دیدار جمعی از آزادگان و اقشار مختلف مردم در تاریخ 11 مهر 1369. واژگان کلیدی: رهبری، وحدت، اتحاد، شیعه، اهل سنت
این موضوعات را نیز بررسی کنید:
عکسنوشت امت و تمدن
جدیدترین ها در این موضوع
سرمقاله
5 مرداد 1393, 2:56
علت شناسي جنبشهاي نوپديد ديني
در این مقاله تلاش میشود تا به بررسی جنبشهای نوپدید دینی به عنوان محصول جهانیشدن در حوزه معنویت پرداخته شود.
6 اردیبهشت 1393, 5:34
بررسي تناسخ از ديدگاه سهروردي
بررسي ديدگاههاي دو تن از رهبران جنبشهاي معناگراي نوظهور، پائولوكوئليو و اشو درباره عقل و شرع با رويكردي انتقادي و برپايهي معارف معنوي و مباني عرفان اسلامي
6 اردیبهشت 1393, 5:30
آسيب شناسي عشق در معنويتهاي نوظهور (مطالعه ي موردي اشو و پائولوکوئليو)
عشق در بیشتر داستانهای کوئلیو معطوف به جنس مخالف است و در مابقی آنها نیز متعلقی ناسوتی دارد. عشقی را که اشو ترویج میکند و قابل احترام میداند، هیچگونه متعلقی ندارد و بسیار مطلق و مبهم است. عشق مورد نظر او سمت و جهتی نداشته و متوجه هیچکس نیست.
6 اردیبهشت 1393, 5:26
مسأله زن و زناشويي در عرفان اسلامي
این مقاله برآن است تا نشان دهد عرفان اسلامی تحت تعلمیات پیامبر اکرم- نگاهی متعالی در عین اعتدال و همراهی با فطرت در مساله زن و زناشویی ارائه کرده است.
6 اردیبهشت 1393, 5:19
پر بازدیدترین ها
مسأله زن و زناشويي در عرفان اسلامي
این مقاله برآن است تا نشان دهد عرفان اسلامی تحت تعلمیات پیامبر اکرم- نگاهی متعالی در عین اعتدال و همراهی با فطرت در مساله زن و زناشویی ارائه کرده است.
6 اردیبهشت 1393, 5:19
نسبت خدا و انسان در عرفان
انسان در نظام عرفان اسلامی، جایگاه ویژه و برجستهای دارد؛ به طوریکه او را بهگونهی ممتازی از دیگر مخلوقات متمایز ساخته است. انسان با برخورداری از جامعیت اسماء الهی، به مثابه آیینۀ تمام نمای آفریدگار جهان هستی است
6 اردیبهشت 1393, 4:48
بررسي تناسخ از ديدگاه سهروردي
بررسي ديدگاههاي دو تن از رهبران جنبشهاي معناگراي نوظهور، پائولوكوئليو و اشو درباره عقل و شرع با رويكردي انتقادي و برپايهي معارف معنوي و مباني عرفان اسلامي
6 اردیبهشت 1393, 5:30
سرمقاله
5 مرداد 1393, 2:56
عقل گريزي و شريعتستيزي در انديشهي پائولوكوئليو و اشو
بررسي ديدگاههاي دو تن از رهبران جنبشهاي معناگراي نوظهور، پائولوكوئليو و اشو درباره عقل و شرع با رويكردي انتقادي و برپايهي معارف معنوي و مباني عرفان اسلامي
6 اردیبهشت 1393, 5:6
Powered by
TayaCMS