شماره یازدهم و دوازدهم پژوهش‌نامه تربیت تبلیغی منتشر شد.

شماره یازدهم و دوازدهم پژوهش‌نامه تربیت تبلیغی منتشر شد.

شماره یازدهم و دوازدهم فصلنامه تربیت تبلیغی به مدیرمسئولی دکتر حسین قشقایی و سردبیری امید نیک‌ داد، توسط انتشارات پژوهشکده باقرالعلوم (ع) منتشر شده است.

 عناوین منتشر شده در این شماره عبارتند از:

  • چيستي، چرايي و ضرورت سواد‌ رسانه‌ای براي مبلغان؛
  • بازشناسی مؤلفه‌‌های تربیتی-دینی در مجموعۀ تلویزیونی «ماه‌‌عسل»: با تأکید بر سواد رسانه‌‌ای؛
  • واكاوي مسئله جواز اقناع اندیشه مخاطب در تبلیغ دینی ناظر به منابع فقهي؛
  • بررسی شیوه‌های تبلیغی حضرت نوح بر اساس نگرش قرآن؛
  • سیرۀ اخلاقی رفتاری امام حسین (ع) و یارانش در جریان واقعۀ کربلا (الگو و معیاری اخلاقی-رفتاری برای یک زندگی معنادار).

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

 

پر بازدیدترین ها

No image

آسیب شناسی سبک زندگی در برنامه های تلویزیون و راهکارهای ارتقای آن در ایران امروز

این مطالعه کیفی، از نوع تحلیل محتوا و با مشارکت ۴۰ نفر از صاحبنظران علوم ارتباطات و جامعه شناسی که با روش نمونه گیری هدفمند و با تنوع سن، مدت زمان تماشای برنامه های تلویزیونی در طول روز، تخصص و جنسیت انتخاب شدند و با مصاحبه ای عمیق و بدون ساختار جمع آوری اطلاعات گردید.
Powered by TayaCMS