معرفی کتاب تبلیغ چهره به چهره

معرفی کتاب تبلیغ چهره به چهره

نویسنده کتاب تبلیغ چهره به چهره، روح‌الله عباس زاده است. این کتاب توسط انتشارات پژوهشکده باقرالعلوم(ع) منتشرشده است. همواره انتخاب شیوة مناسب تبلیغی از دغدغه‌های اصلی مبلغان دین بوده است. با ظهور فناوری‌های نوین ارتباطی، این پرسش مطرح می‌شود که با وجود رسانه‌های جدید، آیا ادامة تبلیغ، به شیوة سنتی، کارآمد است یا لازم است مبلغان سراغ شیوه‌های جدید رفته و با تبلیغ چهره‌به‌چهره وداع کنند؟ این کتاب مشتمل بر چهارفصل است که با ترتیب در فصل اول به مفاهیم و اصطلاحات ارتباط، تبلیغ، نقش و کارکرد پرداخته است. در فصل دوم با عنوان تبلیغ چهره به چهره و ویژگی‌های آن به موضوعاتی همچون: اهمیت تبلیغ چهره به چهره، ویژگی‌های تبلیغ چهره به چهره، تبلیغ چهره به چهره و رسانه‌ها پرداخته است. فصل سوم کتاب با عنوان کارکرد‌های تبلیغ چهره به چهره، کارکرد‌های فردی، گروهی، سازمانی را بررسی کرده است. در فصل چهارم و پایانی کتاب به موضوع بایسته‌های تبلیغ چهره به چهره اشاره‌کرده است و موضوعاتی همچون: بایسته‌های یک مبلغ، بایسته‌های پیام، بایسته‌های مخاطب، بایسته‌های سازمان تبلیغ اشاره کرده است.

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

 

پر بازدیدترین ها

بحران پوچ‌گرایی انسان معاصر و معنای زندگی از دیدگاه قرآن

بحران پوچ‌گرایی انسان معاصر و معنای زندگی از دیدگاه قرآن

در این مقاله اصول و مبانی معنای زندگی از دیدگاه قرآن با تکیه بر آراء تفسیری آیت‌الله جوادی آملی مورد بحث قرار می‌گیرد.
مسأله زن و زناشويي در عرفان اسلامي

مسأله زن و زناشويي در عرفان اسلامي

این مقاله برآن است تا نشان دهد عرفان اسلامی تحت تعلمیات پیامبر اکرم- نگاهی متعالی در عین اعتدال و همراهی با فطرت در مساله زن و زناشویی ارائه کرده است.
کارکردهای معنویت در عرصه‌های اجتماعی از دیدگاه مقام معظم رهبری

کارکردهای معنویت در عرصه‌های اجتماعی از دیدگاه مقام معظم رهبری

مسأله نوشتار حاضر سلوک معنوی در عرصه‌های گوناگون و نقش بی‌بدیل و بی‌عدیل آن در پیشرفت همه جانبه است که مبتنی بر فرضیه معنویت اسلامی کلید کمال و عنصر کارآمد در همه عرصه‌های حیات طیبه قوام یافته است.
Powered by TayaCMS