تماس با ما

تماس با ما

ردیف

نام گروه

نام خانوادگی

تلفن داخلی

تلفن مستقیم

1        

اداری مالی و انتشارات

آقای زین العبادی

113

37837308

2        

دفترریاست و روابط عمومی

آقای صبوری

115

37831629

3        

شورای راهبردی

آقای رادنیک

133

37742285

4        

معاونت پژوهشی

آقای صدر

130

37740466

5        

گروه مطالعات تبلیغ و ارتباطات دینی

آقای صحاف (کارشناس گروه)

146

37837303

6        

گروه تبلیغ و مطالعات اسلامی و تولید محتوا

آقای رادحسینی (کارشناس گروه)

120

37835369

7        

گروه تربیتی اجتماعی (نیازشناسی و رصد فرهنگی)

آقای انواری (کارشناس گروه)

121

37837305

8        

واحد حدیث

آقای اسماعیلی

147

 

9        

واحد صحابه

آقای عسکری

118

37835371

10   

واحد آیات الاحکام

آقای انصاری

191

37831628

11   

واحد گلشن ابرار

آقای جودتی

124

37742039

12   

واحد ارزیابی پایان­نامه­ ها

آقای عابدینی

123 ـ‌ 187

 

13   

واحد جنبش‌های نو پدید معنوی

آقای کیانی

114

 

14   

نشریه تربیت تبلیغی

آقای نیک­داد

135

 

15   

نشریه مطالعات معنوی

آقای ایزدی

126

37831667

16   

نشریه سبک زندگی

آقای مهرابی

166

37835372

17   

مدیریت داخلی

آقای مهرابی

166

37835372

18   

کتابخانه و خدمات غیر حضوری

آقای نحوی ـ نیکو ـ صالحی

173

37736878

19   

فناوری اطلاعات

مدیریت فناوری

آقایان رحمتی و عباسی

165

 

 

برنامه نویسی

سیدجوادی و سرکاری

143

 

20   

انتشار محتوای دیجیتال

آقای غفارپور

119

 

21   

شبکه و سخت افزار

آقای دریاب

178

 

22   

تلفن خانه

37740466  ـ  37740369

23   

فکس

37742284 025

24   

کدپستی

3713756341

25   

رایانامه

rbo@rbo.ir

26   

شعبه قم: بلوار نیایش جنب مصلی قدس پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم علیه السلام

شعبه تهران: میدان فلسطین، خیابان طالقانی غربی، پلاک 397 تلفن: 02188989755

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

 

جدیدترین ها در این موضوع

سرمقاله

سرمقاله

علت شناسي جنبش‏هاي نوپديد ديني

علت شناسي جنبش‏هاي نوپديد ديني

در این مقاله تلاش میشود تا به بررسی جنبش‌های نوپدید دینی به عنوان محصول جهانی‌شدن در حوزه معنویت پرداخته شود.
بررسي تناسخ از ديدگاه سهروردي

بررسي تناسخ از ديدگاه سهروردي

بررسي ديدگاههاي دو تن از رهبران جنبشهاي معناگراي نوظهور، پائولوكوئليو و اشو درباره عقل و شرع با رويكردي انتقادي و برپايهي معارف معنوي و مباني عرفان اسلامي
 آسيب‏ شناسي عشق در معنويت‏هاي نوظهور (مطالعه‏ ي موردي اشو و پائولوکوئليو)

آسيب‏ شناسي عشق در معنويت‏هاي نوظهور (مطالعه‏ ي موردي اشو و پائولوکوئليو)

عشق در بیشتر داستانهای کوئلیو معطوف به جنس مخالف است و در مابقی آنها نیز متعلقی ناسوتی دارد. عشقی را که اشو ترویج میکند و قابل احترام میداند، هیچگونه متعلقی ندارد و بسیار مطلق و مبهم است. عشق مورد نظر او سمت و جهتی نداشته و متوجه هیچکس نیست.
مسأله زن و زناشويي در عرفان اسلامي

مسأله زن و زناشويي در عرفان اسلامي

این مقاله برآن است تا نشان دهد عرفان اسلامی تحت تعلمیات پیامبر اکرم- نگاهی متعالی در عین اعتدال و همراهی با فطرت در مساله زن و زناشویی ارائه کرده است.

پر بازدیدترین ها

مسأله زن و زناشويي در عرفان اسلامي

مسأله زن و زناشويي در عرفان اسلامي

این مقاله برآن است تا نشان دهد عرفان اسلامی تحت تعلمیات پیامبر اکرم- نگاهی متعالی در عین اعتدال و همراهی با فطرت در مساله زن و زناشویی ارائه کرده است.
بررسي تناسخ از ديدگاه سهروردي

بررسي تناسخ از ديدگاه سهروردي

بررسي ديدگاههاي دو تن از رهبران جنبشهاي معناگراي نوظهور، پائولوكوئليو و اشو درباره عقل و شرع با رويكردي انتقادي و برپايهي معارف معنوي و مباني عرفان اسلامي
علم و معنويت؛ همگرايي يا واگرايي

علم و معنويت؛ همگرايي يا واگرايي

مقاله حاضر به بررسي وجوه همگرايي يا واگرايي بين علم و معنويت مي‌پردازد. موضوع ارتباط یا جدایی بین علم و معنویت از گذشته وجود داشته و در حال حاضر نیز منشأ بحث‌های فراوانی بین اندیشمندان است.
عقل گريزي و شريعت‌ستيزي در انديشه‌ي پائولوكوئليو و اشو

عقل گريزي و شريعت‌ستيزي در انديشه‌ي پائولوكوئليو و اشو

بررسي ديدگاههاي دو تن از رهبران جنبشهاي معناگراي نوظهور، پائولوكوئليو و اشو درباره عقل و شرع با رويكردي انتقادي و برپايهي معارف معنوي و مباني عرفان اسلامي
 آسيب‏ شناسي عشق در معنويت‏هاي نوظهور (مطالعه‏ ي موردي اشو و پائولوکوئليو)

آسيب‏ شناسي عشق در معنويت‏هاي نوظهور (مطالعه‏ ي موردي اشو و پائولوکوئليو)

عشق در بیشتر داستانهای کوئلیو معطوف به جنس مخالف است و در مابقی آنها نیز متعلقی ناسوتی دارد. عشقی را که اشو ترویج میکند و قابل احترام میداند، هیچگونه متعلقی ندارد و بسیار مطلق و مبهم است. عشق مورد نظر او سمت و جهتی نداشته و متوجه هیچکس نیست.
Powered by TayaCMS