گزارش جلسه اعضای پژوهشکده باقرالعلوم (ع) با مدیر و مشاورین امور نمایش سیما

گزارش جلسه اعضای پژوهشکده باقرالعلوم (ع) با مدیر و مشاورین امور نمایش سیما

شنبه مورخ 19/4/95 جلسه‌ای با حضور حجت‌الاسلام حمیدرضا مظاهری‌سیف و آقای محمدحسین کیانی مدیر واحد جنبش‌های معنوی پژوهشکده باقرالعلوم (ع)  با دکتر حسین کرمی مدیر شبکه‌های نسیم، نمایش و مشاور امور نمایش معاون سیما و تیم ایشان برگزار شد.

موضوع جلسه بررسی ترویج معنویت‌گرایی جدید در قالب برخی فیلم‌ها و سریال‌های خارجی بود. در ابتدا، جناب آقای دکتر کرمی درباره این مسئله و ضرورت‌ پیگیری و برگزاری چنین جلساتی صحبت کردند. سپس حجت‌الاسلام مظاهری‌سیف درباره پخش برخی فیلم‌ها و مستند‌هایی که در چند سال گذشته از طریق سیما پخش شده و درون‌مایه آنها اشاعه یا ترویج مدل‌های از معنویت‌گرایی جدید بود، به ارائه نکاتی پرداختند. سپس جناب آقای محمدحسین کیانی به تبیین ماهیت دین و معنویت در دنیای پست‌مدرن اشاره کردند و اینکه معنویت‌گرایی جدید چه بازتابی در سینمای معاصر داشته‌ است. در نهایت، پرسش و پاسخ‌هایی میان مشاوران و مدیران سیما با کارشناسان برگزار شد.

این موضوعات را نیز بررسی کنید:

پر بازدیدترین ها

فراخوان مقاله فصلنامه آیت بوستان

فراخوان مقاله فصلنامه آیت بوستان

از همه اهالی قلم و نویسندگان اندیشمند درخواست می گردد، که با ارسال مقاله با رویکردی پژوهشی پیرامون ابعاد مختلف معارف حسینی ما را مورد حمایت قرار دهید...
دومین نشست "ماهواره و تربیت" برگزار شد.

دومین نشست "ماهواره و تربیت" برگزار شد.

در این نشست دکتر ابراهیم شفیعی سروستانی از مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما سخنران این نشست را بر عهده داشتند که به بررسی موضوع ماهواره و تربیت در چهار محور پرداختند.
Powered by TayaCMS