مرورگر شما از جاوا اسکریپت پشتیبانی نمی کند. این مسئله ممکن است باعث ایجاد عملکرد غیر صحیحی در سایت گردد.
مطالعات امت و تمدن
فصلنامه جمهور
ویژهنامه فلسطین
فقه و حقوق ارتباطات
فرق و ادیان
تربیت تبلیغی
آرشیو فصلنامه تربیت تبلیغی
مقالات تربیت دینی
مطالعات معنوی
آرشیو دوفصلنامه مطالعات معنوی
مقالات عرفان و جنبشهای معنوی
سبک زندگی اسلامی
آرشیو فصلنامه سبک زندگی
مقالات سبک زندگی
گنجینه
گنجینه تربیت
معرفی کتاب های تربیتی
پرسش و پاسخ تربیت دینی
مطالب خواندنی
حکایتهای اخلاقی-تربیتی
مقالات مرتبط تربیتی
کودک و تربیت
کودک و مشاوره
گنجینه سبک زندگی
مقالات مرتبط با سبک زندگی اسلامی
اطلاع نگاشت
پرسش و پاسخ سبک زندگی
معرفی کتاب سبک زندگی
گنجینه عرفان و معنویت
معرفی کتاب جنبش های نوپدید
توصیه های معنوی
پرسش و پاسخ معنویتهای نوپدید
مقالات مرتبط عرفان و معنویت
حکایات عرفانی
آیات و روایات مرتبط
اخبار
کلیپ
همایشها
جستجو
- اختلافات فقهی و کلامی مذاهب نباید در واقعیات زندگی پیروان شان تاثیرگذار باشد
خانه
موضوعات
مطالعات معنوی
آرشیو دوفصلنامه مطالعات معنوی
شماره ششم فصل نامه مطالعات معنوی
اختلافات فقهی و کلامی مذاهب نباید در واقعیات زندگی پیروان شان تاثیرگذار باشد
اختلافات فقهی و کلامی مذاهب نباید در واقعیات زندگی پیروان شان تاثیرگذار باشد
1
23 فروردین 1404, 14:25
اختلافات فقهی و کلامی مذاهب نباید در واقعیات زندگی پیروان شان تاثیرگذار باشد
اختلافات فقهی و کلامی مذاهب نباید در واقعیات زندگی پیروان شان تاثیرگذار باشد
مقام معظم رهبری (مدظله العالی): مراد ما از وحدت اسلامی، یکی شدن عقاید و مذاهب اسلامی نیست. میدان برخورد مذاهب و عقاید اسلامی و عقاید کلامی و عقاید فقهی - هر فرقهای عقاید خودش را دارد و خواهد داشت - میدان علمی است؛ میدان بحث فقهی است؛ میدان بحث کلامی است و اختلاف عقاید فقهی و کلامی میتواند هیچ تأثیری در میدان واقعیت زندگی و در میدان سیاست نداشته باشد. بیانات در دیدار شرکت کنندگان در همایش کنفرانس وحدت اسلامی در تاریخ 30 مرداد 1385. واژگان کلیدی: رهبری، اختلافات فقهی، مذاهب اسلامی، شیعه، اهل سنت، وحدت، اتحاد
این موضوعات را نیز بررسی کنید:
عکسنوشت امت و تمدن
مقالاتی که اخیرا مشاهده شده اند.
راهکارهای نهادینهسازی مناسک دینی شاد با تکیه بر آیات و روایات
23 آذر 1404, 12:9
چگونه به پرسشهای کودکان درباره خدا پاسخ بگوییم؟
23 آذر 1404, 12:9
جایگاه آرايش و زينت زن در سبک زندگی اسلامی
23 آذر 1404, 12:9
فرزندانی را که به تکلیف رسیدهاند چگونه برای نماز صبح بیدار کنیم؟
23 آذر 1404, 12:9
معرفی کتاب فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی
23 آذر 1404, 12:9
جدیدترین ها در این موضوع
سرمقاله
5 مرداد 1393, 2:56
علت شناسي جنبشهاي نوپديد ديني
در این مقاله تلاش میشود تا به بررسی جنبشهای نوپدید دینی به عنوان محصول جهانیشدن در حوزه معنویت پرداخته شود.
6 اردیبهشت 1393, 5:34
بررسي تناسخ از ديدگاه سهروردي
بررسي ديدگاههاي دو تن از رهبران جنبشهاي معناگراي نوظهور، پائولوكوئليو و اشو درباره عقل و شرع با رويكردي انتقادي و برپايهي معارف معنوي و مباني عرفان اسلامي
6 اردیبهشت 1393, 5:30
آسيب شناسي عشق در معنويتهاي نوظهور (مطالعه ي موردي اشو و پائولوکوئليو)
عشق در بیشتر داستانهای کوئلیو معطوف به جنس مخالف است و در مابقی آنها نیز متعلقی ناسوتی دارد. عشقی را که اشو ترویج میکند و قابل احترام میداند، هیچگونه متعلقی ندارد و بسیار مطلق و مبهم است. عشق مورد نظر او سمت و جهتی نداشته و متوجه هیچکس نیست.
6 اردیبهشت 1393, 5:26
مسأله زن و زناشويي در عرفان اسلامي
این مقاله برآن است تا نشان دهد عرفان اسلامی تحت تعلمیات پیامبر اکرم- نگاهی متعالی در عین اعتدال و همراهی با فطرت در مساله زن و زناشویی ارائه کرده است.
6 اردیبهشت 1393, 5:19
پر بازدیدترین ها
مسأله زن و زناشويي در عرفان اسلامي
این مقاله برآن است تا نشان دهد عرفان اسلامی تحت تعلمیات پیامبر اکرم- نگاهی متعالی در عین اعتدال و همراهی با فطرت در مساله زن و زناشویی ارائه کرده است.
6 اردیبهشت 1393, 5:19
نسبت خدا و انسان در عرفان
انسان در نظام عرفان اسلامی، جایگاه ویژه و برجستهای دارد؛ به طوریکه او را بهگونهی ممتازی از دیگر مخلوقات متمایز ساخته است. انسان با برخورداری از جامعیت اسماء الهی، به مثابه آیینۀ تمام نمای آفریدگار جهان هستی است
6 اردیبهشت 1393, 4:48
سرمقاله
5 مرداد 1393, 2:56
بررسي تناسخ از ديدگاه سهروردي
بررسي ديدگاههاي دو تن از رهبران جنبشهاي معناگراي نوظهور، پائولوكوئليو و اشو درباره عقل و شرع با رويكردي انتقادي و برپايهي معارف معنوي و مباني عرفان اسلامي
6 اردیبهشت 1393, 5:30
آسيب شناسي عشق در معنويتهاي نوظهور (مطالعه ي موردي اشو و پائولوکوئليو)
عشق در بیشتر داستانهای کوئلیو معطوف به جنس مخالف است و در مابقی آنها نیز متعلقی ناسوتی دارد. عشقی را که اشو ترویج میکند و قابل احترام میداند، هیچگونه متعلقی ندارد و بسیار مطلق و مبهم است. عشق مورد نظر او سمت و جهتی نداشته و متوجه هیچکس نیست.
6 اردیبهشت 1393, 5:26
Powered by
TayaCMS