مرورگر شما از جاوا اسکریپت پشتیبانی نمی کند. این مسئله ممکن است باعث ایجاد عملکرد غیر صحیحی در سایت گردد.
مطالعات امت و تمدن
فصلنامه جمهور
ویژهنامه فلسطین
فقه و حقوق ارتباطات
فرق و ادیان
تربیت تبلیغی
آرشیو فصلنامه تربیت تبلیغی
مقالات تربیت دینی
مطالعات معنوی
آرشیو دوفصلنامه مطالعات معنوی
مقالات عرفان و جنبشهای معنوی
سبک زندگی اسلامی
آرشیو فصلنامه سبک زندگی
مقالات سبک زندگی
گنجینه
گنجینه تربیت
معرفی کتاب های تربیتی
پرسش و پاسخ تربیت دینی
مطالب خواندنی
حکایتهای اخلاقی-تربیتی
مقالات مرتبط تربیتی
کودک و تربیت
کودک و مشاوره
گنجینه سبک زندگی
مقالات مرتبط با سبک زندگی اسلامی
اطلاع نگاشت
پرسش و پاسخ سبک زندگی
معرفی کتاب سبک زندگی
گنجینه عرفان و معنویت
معرفی کتاب جنبش های نوپدید
توصیه های معنوی
پرسش و پاسخ معنویتهای نوپدید
مقالات مرتبط عرفان و معنویت
حکایات عرفانی
آیات و روایات مرتبط
اخبار
کلیپ
همایشها
جستجو
- تعریض و اهانت به زوجات پیامبر (صلی الله علیه و آله) ممنوع است
خانه
موضوعات
مطالعات معنوی
آرشیو دوفصلنامه مطالعات معنوی
پيش شماره اول فصلنامه مطالعات معنوی
تعریض و اهانت به زوجات پیامبر (صلی الله علیه و آله) ممنوع است
تعریض و اهانت به زوجات پیامبر (صلی الله علیه و آله) ممنوع است
1
23 فروردین 1404, 14:25
تعریض و اهانت به زوجات پیامبر (صلی الله علیه و آله) ممنوع است
تعریض و اهانت به زوجات پیامبر (صلی الله علیه و آله) ممنوع است
رهبر انقلاب اسلامی (مدظله العالی): «تعریض به سایر زوجات مطهرات پیغمبر (صلی الله علیه و آله) نبایستی باشد. بالاخره زوجات پیغمبر (صلی الله علیه و آله) محترمند؛ هر کسی به اینها اهانت کند - هر کدامشان باشد- به پیغمبر (صلی الله علیه و آله) اهانت کرده؛ این را من قاطعا عرض میکنم... امیر المومنین (علیه السلام) با جناب عایشه آن رفتار را کرد... با زنی که به جنگ او آمده این جور با احترام رفتار کرد. به خاطر اینکه همسر پیغمبر (صلی الله علیه و آله) بود و الا امیرالمؤمنین (علیه السلام) که که از کسی ملاحظه ندارد. بنابراین حتما تعریض بایستی وجود نداشته باشد.» بیانات در دیدار دست اندرکاران همایش صدف کوثر -تکریم حضرت خدیجه (سلام الله علیها) در تاریخ ۲۲ خرداد ۱۳۹۵. واژگان کلیدی: رهبری، زوجات النبی (صلی الله علیه وآله)، عایشه، وحدت، تفرقه، شیعه، اهل سنت
این موضوعات را نیز بررسی کنید:
عکسنوشت امت و تمدن
مقالاتی که اخیرا مشاهده شده اند.
مقصود از روش القای غیرمستقیم در تربیت دینی کودکان و نوجوانان چیست؟
23 آذر 1404, 1:52
نشست دوم از سلسله نشستهای ماهواره و تربیت
23 آذر 1404, 1:52
توصیه عملی امامخمینی(ره) برای مقابله با «حب دنیا»
23 آذر 1404, 1:52
نماز و آثار تربیتی آن در پیشگیری از بحران هویت
23 آذر 1404, 1:52
بررسی سایتهای ازدواج اینترنتی و همسریابی
23 آذر 1404, 1:52
جدیدترین ها در این موضوع
آزادی معنوی
19 تیر 1393, 5:26
انسان عارف یا انسان خودمحور
19 تیر 1393, 5:16
بررسی نظریه اعتقادی اکنکار
19 تیر 1393, 5:6
نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم
مسئله این است که آیا جنبشهای معنوی نوظهور در جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نقش و کارکردی دارند؟ ادیان جدید و معنویت های نوظهور با تکثرگرایی، شک گرایی، احساسگرایی، ناعقل گروی و خودمحور معنوی، فرهنگ دینی را دگرگون میکنند و فرهنگ سیاسی برآمده از آن را ـ که پشتوانة نظام جمهوری اسلامی است ـ تغییر میدهند.
19 تیر 1393, 4:40
رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار
آزادی معنوی» لازمه سرشت و سرنوشت انسان است و «عقل و اراده» بر محور «فطرت» مبانی «آزادی انسان» در آموزههای وحیانی است. آزادی در یک تحلیل مفهومشناسانه و پدیدارشناسانه دو نوع است: الف) آزادی درونی = معنوی؛ ب) آزادی برونی = آزادی اجتماعی.
19 تیر 1393, 3:7
پر بازدیدترین ها
سرمقاله
19 تیر 1393, 3:1
نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم
مسئله این است که آیا جنبشهای معنوی نوظهور در جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نقش و کارکردی دارند؟ ادیان جدید و معنویت های نوظهور با تکثرگرایی، شک گرایی، احساسگرایی، ناعقل گروی و خودمحور معنوی، فرهنگ دینی را دگرگون میکنند و فرهنگ سیاسی برآمده از آن را ـ که پشتوانة نظام جمهوری اسلامی است ـ تغییر میدهند.
19 تیر 1393, 4:40
انسان عارف یا انسان خودمحور
19 تیر 1393, 5:16
بررسی نظریه اعتقادی اکنکار
19 تیر 1393, 5:6
رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار
آزادی معنوی» لازمه سرشت و سرنوشت انسان است و «عقل و اراده» بر محور «فطرت» مبانی «آزادی انسان» در آموزههای وحیانی است. آزادی در یک تحلیل مفهومشناسانه و پدیدارشناسانه دو نوع است: الف) آزادی درونی = معنوی؛ ب) آزادی برونی = آزادی اجتماعی.
19 تیر 1393, 3:7
Powered by
TayaCMS