مرورگر شما از جاوا اسکریپت پشتیبانی نمی کند. این مسئله ممکن است باعث ایجاد عملکرد غیر صحیحی در سایت گردد.
مطالعات امت و تمدن
فصلنامه جمهور
ویژهنامه فلسطین
فقه و حقوق ارتباطات
فرق و ادیان
تربیت تبلیغی
آرشیو فصلنامه تربیت تبلیغی
مقالات تربیت دینی
مطالعات معنوی
آرشیو دوفصلنامه مطالعات معنوی
مقالات عرفان و جنبشهای معنوی
سبک زندگی اسلامی
آرشیو فصلنامه سبک زندگی
مقالات سبک زندگی
گنجینه
گنجینه تربیت
معرفی کتاب های تربیتی
پرسش و پاسخ تربیت دینی
مطالب خواندنی
حکایتهای اخلاقی-تربیتی
مقالات مرتبط تربیتی
کودک و تربیت
کودک و مشاوره
گنجینه سبک زندگی
مقالات مرتبط با سبک زندگی اسلامی
اطلاع نگاشت
پرسش و پاسخ سبک زندگی
معرفی کتاب سبک زندگی
گنجینه عرفان و معنویت
معرفی کتاب جنبش های نوپدید
توصیه های معنوی
پرسش و پاسخ معنویتهای نوپدید
مقالات مرتبط عرفان و معنویت
حکایات عرفانی
آیات و روایات مرتبط
اخبار
کلیپ
همایشها
جستجو
- برای جلب محبت، باید محبت کرد
خانه
موضوعات
مطالعات معنوی
آرشیو دوفصلنامه مطالعات معنوی
پيش شماره اول فصلنامه مطالعات معنوی
برای جلب محبت، باید محبت کرد
برای جلب محبت، باید محبت کرد
1
21 فروردین 1404, 14:19
برای جلب محبت، باید محبت کرد
برای جلب محبت، باید محبت کرد
مقام معظم رهبری (مدظله العالی): ما به همه میگوییم که احترام یکدیگر را حفظ بکنند و به عقاید و مقدسات هم اهانت نکنند. اگر کسی به بهانۀ عقیدهای بخواهد به مقدسات دیگران اهانت بکند، از نظر ما به هیچ وجه قابل دفاع نیست. محبت، طرفینی است. بایستی همه با هم کمک کنند تا محبت به وجود آید و دشمن نتواند سوء استفاده بکند. بیانات در دیدار اقشار مختلف مردم در تاریخ 19 مهر 1368. واژگان کلیدی: رهبری، محبت، شیعه، اهل سنت، اتحاد، وحدت
این موضوعات را نیز بررسی کنید:
عکسنوشت امت و تمدن
مقالاتی که اخیرا مشاهده شده اند.
چرا باید نماز بخونیم؟
27 آذر 1404, 18:41
بيشتر معتادان به موبايل از اعتماد به نفس پاييني برخوردارند
27 آذر 1404, 18:41
آداب و فواید خموشی
27 آذر 1404, 18:41
عکسنوشت: مقاومت و سازش در تجربه فلسطین
27 آذر 1404, 18:41
تفرقه میان مسلمین، بزرگترین درد امت اسلامی
27 آذر 1404, 18:41
جدیدترین ها در این موضوع
آزادی معنوی
19 تیر 1393, 5:26
انسان عارف یا انسان خودمحور
19 تیر 1393, 5:16
بررسی نظریه اعتقادی اکنکار
19 تیر 1393, 5:6
نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم
مسئله این است که آیا جنبشهای معنوی نوظهور در جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نقش و کارکردی دارند؟ ادیان جدید و معنویت های نوظهور با تکثرگرایی، شک گرایی، احساسگرایی، ناعقل گروی و خودمحور معنوی، فرهنگ دینی را دگرگون میکنند و فرهنگ سیاسی برآمده از آن را ـ که پشتوانة نظام جمهوری اسلامی است ـ تغییر میدهند.
19 تیر 1393, 4:40
رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار
آزادی معنوی» لازمه سرشت و سرنوشت انسان است و «عقل و اراده» بر محور «فطرت» مبانی «آزادی انسان» در آموزههای وحیانی است. آزادی در یک تحلیل مفهومشناسانه و پدیدارشناسانه دو نوع است: الف) آزادی درونی = معنوی؛ ب) آزادی برونی = آزادی اجتماعی.
19 تیر 1393, 3:7
پر بازدیدترین ها
انسان عارف یا انسان خودمحور
19 تیر 1393, 5:16
نقش جنبش های معنوی نوظهور در جنگ نرم
مسئله این است که آیا جنبشهای معنوی نوظهور در جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نقش و کارکردی دارند؟ ادیان جدید و معنویت های نوظهور با تکثرگرایی، شک گرایی، احساسگرایی، ناعقل گروی و خودمحور معنوی، فرهنگ دینی را دگرگون میکنند و فرهنگ سیاسی برآمده از آن را ـ که پشتوانة نظام جمهوری اسلامی است ـ تغییر میدهند.
19 تیر 1393, 4:40
رهیافت های معناگرایانه در اومانیسم مسیحی و اومانیسم سکولار
آزادی معنوی» لازمه سرشت و سرنوشت انسان است و «عقل و اراده» بر محور «فطرت» مبانی «آزادی انسان» در آموزههای وحیانی است. آزادی در یک تحلیل مفهومشناسانه و پدیدارشناسانه دو نوع است: الف) آزادی درونی = معنوی؛ ب) آزادی برونی = آزادی اجتماعی.
19 تیر 1393, 3:7
سرمقاله
19 تیر 1393, 3:1
آزادی معنوی
19 تیر 1393, 5:26
Powered by
TayaCMS