مرورگر شما از جاوا اسکریپت پشتیبانی نمی کند. این مسئله ممکن است باعث ایجاد عملکرد غیر صحیحی در سایت گردد.
مطالعات امت و تمدن
فصلنامه جمهور
ویژهنامه فلسطین
فقه و حقوق ارتباطات
فرق و ادیان
تربیت تبلیغی
آرشیو فصلنامه تربیت تبلیغی
مقالات تربیت دینی
مطالعات معنوی
آرشیو دوفصلنامه مطالعات معنوی
مقالات عرفان و جنبشهای معنوی
سبک زندگی اسلامی
آرشیو فصلنامه سبک زندگی
مقالات سبک زندگی
گنجینه
گنجینه تربیت
معرفی کتاب های تربیتی
پرسش و پاسخ تربیت دینی
مطالب خواندنی
حکایتهای اخلاقی-تربیتی
مقالات مرتبط تربیتی
کودک و تربیت
کودک و مشاوره
گنجینه سبک زندگی
مقالات مرتبط با سبک زندگی اسلامی
اطلاع نگاشت
پرسش و پاسخ سبک زندگی
معرفی کتاب سبک زندگی
گنجینه عرفان و معنویت
معرفی کتاب جنبش های نوپدید
توصیه های معنوی
پرسش و پاسخ معنویتهای نوپدید
مقالات مرتبط عرفان و معنویت
حکایات عرفانی
آیات و روایات مرتبط
اخبار
کلیپ
همایشها
جستجو
- دفاع منطقی و وزین از تشیع به سبک الغدیر
خانه
موضوعات
مطالعات معنوی
آرشیو دوفصلنامه مطالعات معنوی
شماره هشتم و نهم فصلنامه مطالعات معنوی
دفاع منطقی و وزین از تشیع به سبک الغدیر
دفاع منطقی و وزین از تشیع به سبک الغدیر
1
21 فروردین 1404, 14:19
دفاع منطقی و وزین از تشیع به سبک الغدیر
دفاع منطقی و وزین از تشیع به سبک الغدیر
مقام معظم رهبری (مدظله العالی): الغدیر...تجسّم و مثال دفاع از تشیّع بود... ببینید یک جایش از این توهینهایی که این روسیاههای انگلیسیمآب میکنند وجود دارد؟ همۀ این کتاب را نگاه کنید... یک کلمه از این حرفهایی که بعضیها بلدند و خیال میکنند که معنای شیعه بودن این است و بر زبان جاری میکنند، در این کتاب مفصّل یازده جلدی وجود ندارد و [با این حال] نماد دفاع از امیرالمؤمنین (علیه السلام) و نماد دفاع از تشیّع است؛ استقامت -یعنی در صراط مستقیم حرکت کردن- معنایش این است. البتّه از قبیل ایشان، دیگران هم بودند؛ مرحوم سیّدشرفالدّین عاملی (ره) در لبنان و بعضی دیگر از بزرگان هم همینجورند. بیانات در دیدار جمعی از شاعران مذهبیسرا در تاریخ 5 اسفند 1395 واژگان کلیدی: رهبری، علامه امینی، الغدیر، شیعه، اهل سنت، وحدت، تفرقه
این موضوعات را نیز بررسی کنید:
عکسنوشت امت و تمدن
مقالاتی که اخیرا مشاهده شده اند.
ویژگیهای انسان تربیت یافته (فرهیخته) در بعد عاطفی از منظر قرآن کریم
23 آذر 1404, 15:24
حفظ آبروی پیامبر اکرم (صلی الله علیه وآله) در گرو حفظ وحدت
23 آذر 1404, 15:24
عکسنوشت: تمسک به ولایت و پرهیز از دعوا، وظیفه جامعه تشیع
23 آذر 1404, 15:24
تلویزیون و بهبود رفتارهای دینی و اجتماعی دانش آموزان دوره ابتدایی
23 آذر 1404, 15:24
چگونه آسودهتر زندگی کنیم؟
23 آذر 1404, 15:24
جدیدترین ها در این موضوع
سرمقاله
26 آبان 1394, 4:47
جایگاه انسان کامل در سلوک عرفانی
مسئله اصلي در اين نوشتار جايگاه انسان كامل در قوس صعود و مقامهای اثباتي اوست. البته پيش از آن به مهمترین ویژگیهای انسان كامل اشاره میکنیم سپس به كاركرد سلوكي او میپردازیم...
26 آبان 1394, 2:49
جایگاه انسان در نظام هستی
عرفا براي نظام هستي مرتبههایی یاد میکنند؛ اما در يک تقسيم کلي آن را به حضرات الهيه، کونيه و کون جامع تقسيم کردهاند. هدف اصلي از آفرينش «جلا و استجلاي حق» است و کمال آن دو با انسان کامل محقق ميشود. مقصود از کون جامع، انسان است که با وجود وحداني، جامع تمام تعينهای حقي و خلقي است.
26 آبان 1394, 2:47
گذری بر انسانگرایی دونالد والش
ظهور باورهای انسانگرایانه در بسیاری از تعالیم معنویتگرایی جدید قابل پیگیری است. اما به گمان نگارنده، بهرهمندی و اصالت این رویکرد در مجموع تعالیم دونالد والش با شدت بیشتری همراه است، علت این ادعا نهفته در نحوهی بیان و نظام تعالیم والش است...
26 آبان 1394, 2:44
معنویت انسانانگار در افکار دیپاک چوپرا
نوشتار حاضر جستاري در نگرش معنويت انسان انگار ديپاك چوپرا است، براي اثبات اين سخن، نيمنگاهي نيز به مباني هستيشناسي وي شده است.
26 آبان 1394, 2:40
پر بازدیدترین ها
گذری بر انسانگرایی دونالد والش
ظهور باورهای انسانگرایانه در بسیاری از تعالیم معنویتگرایی جدید قابل پیگیری است. اما به گمان نگارنده، بهرهمندی و اصالت این رویکرد در مجموع تعالیم دونالد والش با شدت بیشتری همراه است، علت این ادعا نهفته در نحوهی بیان و نظام تعالیم والش است...
26 آبان 1394, 2:44
جایگاه انسان کامل در سلوک عرفانی
مسئله اصلي در اين نوشتار جايگاه انسان كامل در قوس صعود و مقامهای اثباتي اوست. البته پيش از آن به مهمترین ویژگیهای انسان كامل اشاره میکنیم سپس به كاركرد سلوكي او میپردازیم...
26 آبان 1394, 2:49
جایگاه انسان در نظام هستی
عرفا براي نظام هستي مرتبههایی یاد میکنند؛ اما در يک تقسيم کلي آن را به حضرات الهيه، کونيه و کون جامع تقسيم کردهاند. هدف اصلي از آفرينش «جلا و استجلاي حق» است و کمال آن دو با انسان کامل محقق ميشود. مقصود از کون جامع، انسان است که با وجود وحداني، جامع تمام تعينهای حقي و خلقي است.
26 آبان 1394, 2:47
سرمقاله
26 آبان 1394, 4:47
معنویت انسانانگار در افکار دیپاک چوپرا
نوشتار حاضر جستاري در نگرش معنويت انسان انگار ديپاك چوپرا است، براي اثبات اين سخن، نيمنگاهي نيز به مباني هستيشناسي وي شده است.
26 آبان 1394, 2:40
Powered by
TayaCMS