مرورگر شما از جاوا اسکریپت پشتیبانی نمی کند. این مسئله ممکن است باعث ایجاد عملکرد غیر صحیحی در سایت گردد.
مطالعات امت و تمدن
فصلنامه جمهور
ویژهنامه فلسطین
فقه و حقوق ارتباطات
فرق و ادیان
تربیت تبلیغی
آرشیو فصلنامه تربیت تبلیغی
مقالات تربیت دینی
مطالعات معنوی
آرشیو دوفصلنامه مطالعات معنوی
مقالات عرفان و جنبشهای معنوی
سبک زندگی اسلامی
آرشیو فصلنامه سبک زندگی
مقالات سبک زندگی
گنجینه
گنجینه تربیت
معرفی کتاب های تربیتی
پرسش و پاسخ تربیت دینی
مطالب خواندنی
حکایتهای اخلاقی-تربیتی
مقالات مرتبط تربیتی
کودک و تربیت
کودک و مشاوره
گنجینه سبک زندگی
مقالات مرتبط با سبک زندگی اسلامی
اطلاع نگاشت
پرسش و پاسخ سبک زندگی
معرفی کتاب سبک زندگی
گنجینه عرفان و معنویت
معرفی کتاب جنبش های نوپدید
توصیه های معنوی
پرسش و پاسخ معنویتهای نوپدید
مقالات مرتبط عرفان و معنویت
حکایات عرفانی
آیات و روایات مرتبط
اخبار
کلیپ
همایشها
جستجو
- میزان برادری اسلامی مد نظر دین اسلام
خانه
موضوعات
تربیت تبلیغی
مقالات تربیت تبلیغی
میزان برادری اسلامی مد نظر دین اسلام
میزان برادری اسلامی مد نظر دین اسلام
1
21 فروردین 1404, 14:22
میزان برادری اسلامی مد نظر دین اسلام
میزان برادری اسلامی مد نظر دین اسلام
شهید بهشتی (ره): اگر برادری اسلامی صرفا همین بود که دو مسلمان باید یکدیگر را قلبا دوست بدارند و وقتی به هم می رسند سلام علیکم و اهلا و مرحبا بگویند؛ هرگز نمی گفتم تفاهم و همبستگی مسلمانان کم است چون با کمال خوشوقتی می بینیم که برادران و خواهران مسلمان بخصوص طبقه جوان، غالبا با محبت قلبی و گشاده رویی و سلام با یکدیگر برخورد می کنند. ولی اسلام خیلی بیشتر از این از ما خواسته است. 📚اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا، ص25، تهران، بنیاد نشر آثار و اندیشه های شهید آیت الله دکتر بهشتی (ره). واژگان کلیدی: شهید بهشتی، وحدت، اتحاد، شیعه، اهل سنت، اسلام.
این موضوعات را نیز بررسی کنید:
عکسنوشت امت و تمدن
جدیدترین ها در این موضوع
بررسی مؤلفههای تربیت دینی بر اساس اهداف ساحتهای ششگانه سند تحول بنیادین آموزشوپرورش بهمنظور ارائه رهنمودهایی برای تبلیغ در مراکز مذه
25 خرداد 1398, 14:47
جستاری پیرامون ازدواج حضرت خديجه (سلامالله)
ضرورت دارد که زندگینامه اولین بانوی مدافع اسلام، بیشتر مورد کاوش و بررسی واقع شود. در راستای هدف مذکور، این مقاله در پی معرفی و شناساندن این بزرگبانوی اسلام و تبیین مباحثی پیرامون ازدواج حضرت خدیجه سلامالله علیها است...
25 خرداد 1398, 14:37
جایگاه مسجد در تربیت تبلیغی جامعه
مسجد سهم بسزایی در تربیت تبلیغی جامعه دینی بر عهده دارد. همچنان که قرآن در شماری از آیات خود به این مهم اشاره کرده است. سیره عملی پیامبران الهی (علیهم السلام) نشان از این مهم دارد که مسجد مهمترین سنگر عرصه تربیت تبلیغی و تبلیغ تربیتی این انوار الهی بوده است...
7 فروردین 1398, 19:23
ویژگیهای معلمان تربیت دینی از منظر نهجالبلاغه
یافته های پژوهش مدل فعالیتهای معلمان را در دو بخش آمادگی و اصلی نشان میدهد. فعالیت های آمادگی اشاره به اقداماتی دارد که قبل از شروع امر تدریس لازم است معلم آن ها را انجام دهد که خود به دو بخش فعالیت های شناختی و عملی تقسیم می شود. بخش دوم شامل فعالیت های اصلی معلم است که چهار بخش را در بر می گیرد: انتقال مبانی، کاربرد روش ها، جهت گیری جریان تربیت در راستای رسیدن به اهداف و در نهایت ارزشیابی.
7 فروردین 1398, 18:23
تربیت دینی در مساجد: روشهای تربیت دینی و راهکارهای آسیب زدایی
7 فروردین 1398, 17:56
پر بازدیدترین ها
راههای تربیتی دور کردن ذهن و قلب، از افکار و تخیلات شیطانی
چگونه میتوان افکار و تخیلات شیطانی را از ذهن و قلب خود دور کرد؟ انسانی كه برای تهذیب روح و تربیت دینی خود قدم برمیدارد، شیطان رأی قوه متخیله او را بهجای وحی و عقل مینشاند و موهوم و مُتَخَیل را معقول جلوه میدهد...
6 تیر 1395, 16:19
شیوههای تربیت جنسی کودکان و راهکارهای پیشگیری از عوارض آن
در این مقاله به تبیین و بررسی این موضوع با نگاه به آیات و روایات پرداخته شده است؛ چگونه فرزندمان را با غریزه جنسی آشنا کنیم؟ در مواجهه با رفتار نادرست فرزندان، والدین چه برخوردی باید داشته باشند، از جمله سؤالاتی است که این مقاله سعی در پاسخ دادن به آنها است.
3 اسفند 1396, 5:19
بررسی مؤلفههای تربیت دینی بر اساس اهداف ساحتهای ششگانه سند تحول بنیادین آموزشوپرورش بهمنظور ارائه رهنمودهایی برای تبلیغ در مراکز مذه
25 خرداد 1398, 14:47
ویژگیهای معلمان تربیت دینی از منظر نهجالبلاغه
یافته های پژوهش مدل فعالیتهای معلمان را در دو بخش آمادگی و اصلی نشان میدهد. فعالیت های آمادگی اشاره به اقداماتی دارد که قبل از شروع امر تدریس لازم است معلم آن ها را انجام دهد که خود به دو بخش فعالیت های شناختی و عملی تقسیم می شود. بخش دوم شامل فعالیت های اصلی معلم است که چهار بخش را در بر می گیرد: انتقال مبانی، کاربرد روش ها، جهت گیری جریان تربیت در راستای رسیدن به اهداف و در نهایت ارزشیابی.
7 فروردین 1398, 18:23
مطالعه ی نقش های تربیتی اخلاقی زنان در واقعه ی عاشورا
14 مرداد 1393, 0:53
Powered by
TayaCMS