مرورگر شما از جاوا اسکریپت پشتیبانی نمی کند. این مسئله ممکن است باعث ایجاد عملکرد غیر صحیحی در سایت گردد.
مطالعات امت و تمدن
فصلنامه جمهور
ویژهنامه فلسطین
فقه و حقوق ارتباطات
فرق و ادیان
تربیت تبلیغی
آرشیو فصلنامه تربیت تبلیغی
مقالات تربیت دینی
مطالعات معنوی
آرشیو دوفصلنامه مطالعات معنوی
مقالات عرفان و جنبشهای معنوی
سبک زندگی اسلامی
آرشیو فصلنامه سبک زندگی
مقالات سبک زندگی
گنجینه
گنجینه تربیت
معرفی کتاب های تربیتی
پرسش و پاسخ تربیت دینی
مطالب خواندنی
حکایتهای اخلاقی-تربیتی
مقالات مرتبط تربیتی
کودک و تربیت
کودک و مشاوره
گنجینه سبک زندگی
مقالات مرتبط با سبک زندگی اسلامی
اطلاع نگاشت
پرسش و پاسخ سبک زندگی
معرفی کتاب سبک زندگی
گنجینه عرفان و معنویت
معرفی کتاب جنبش های نوپدید
توصیه های معنوی
پرسش و پاسخ معنویتهای نوپدید
مقالات مرتبط عرفان و معنویت
حکایات عرفانی
آیات و روایات مرتبط
اخبار
کلیپ
همایشها
جستجو
- پرچم ولایت، مایۀ افتخار امت است، نه ابزار تیزکردن شمشیر دشمن
خانه
موضوعات
تربیت تبلیغی
آرشیو فصلنامه تربیت تبلیغی
شماره یازدهم و دوازدهم فصلنامه تربیت تبلیغی
پرچم ولایت، مایۀ افتخار امت است، نه ابزار تیزکردن شمشیر دشمن
پرچم ولایت، مایۀ افتخار امت است، نه ابزار تیزکردن شمشیر دشمن
1
21 فروردین 1404, 14:19
پرچم ولایت، مایۀ افتخار امت است، نه ابزار تیزکردن شمشیر دشمن
پرچم ولایت، مایۀ افتخار امت است، نه ابزار تیزکردن شمشیر دشمن
مقام معظم رهبری (مدظله العالی): ما افتخارمان به این است که شیعه علوی هستیم، ما افتخارمان به این است که معرفت به مقام ولایت پیدا کردهایم؛ امام بزرگوار ما پرچم ولایت امیرالمؤمنین (علیه السلام) را سرِ دست گرفت، لکن این وسیله ای شد برای اینکه دنیای اسلام - شیعه و غیرشیعه - احساس افتخار کنند به اسلامیّت؛ حالا کاری بکنیم که این احساس افتخار، این احساس علاقهمندی دنیای اسلام نسبت به جامعه ی شیعه و افتخار شیعه، تبدیل بشود به دشمنی و بغض و کینه؟ این همان چیزی است که دشمن میخواهد؛ نباید بگذاریم. کاری نکنیم که دشمن را در مقصودی که دارد، موفّق بکند؛ شمشیر دشمن را تیز بکند. بیانات در دیدار جمعی از مداحان اهل بیت (علیهم السلام) در تاریخ 31 فروردین 1393 واژگان کلیدی: ولایت، رهبری، شیعه، اهل سنت، اتحاد، وحدت، تفرقه
این موضوعات را نیز بررسی کنید:
عکسنوشت امت و تمدن
مقالاتی که اخیرا مشاهده شده اند.
محیط مناسب برای بازی کودک
7 تیر 1404, 22:15
اهتمام به کسب و کار در کنار سلوک معنوی
7 تیر 1404, 22:15
درباره نیک پنداری
7 تیر 1404, 22:15
چند نکته تربیتی در سیره رسول خدا صلی الله علیه و آله در رفتار با کودکان
7 تیر 1404, 22:15
روششناخت سبک زندگی اسلامی
7 تیر 1404, 22:15
جدیدترین ها در این موضوع
سیرۀ اخلاقی رفتاری امام حسین (علیه السلام) و یارانش در جریان واقعۀ کربلا: (الگو و معیاری اخلاقی- رفتاری برای یک زندگی معنادار)
ویژگیهای زندگی معنادار نیز در سیرة امام علیهم السلام عمق داشتن و مهم بودن زندگی، هدفمداری، خودآگاهی و داشتن تصویری شفاف از اعمال خویش، اخلاقی بودن و رعایت ارزشها و اصول اخلاقی در زندگی و بهرهمندی از انسجام اخلاقی است؛ موفقیتآمیز بودن زندگی و نیل به برخی توفیقات در زندگی و خداباوری یا دیندار بودن زندگی ایشان و یارانش، نمود چشمگیری داشته و شواهد بسیاری برای آن وجود دارد؛ بنابراین امام علیه السلام و یاران باوفایش، الگوها و قهرمانان همیشگی زندگی معنادار هستند.
13 اسفند 1397, 17:44
بررسی شیوههای تبلیغی حضرت نوح بر اساس نگرش قرآن
در میان پیامبران الهی، حضرت نوح (علیه السلام) جایگاهی ویژهای در امر تربیت انسان و تبلیغ رسالت الهی دارد. طی بررسیهای این مقاله، دعوت چهرهبهچهره و نهان یا آشکار، بیان صریح عقاید، مداومت در تبلیغ، بهرهبرداری از تمام فرصتها و شیوهها، نصیحت و خیرخواهی، عدم درخواست مزد، پرهیز از نومیدى و یأس، آزادمنشی در دعوت، برخورد استدلالى و منطقى، یادآورى نعمتهاى الهی، روش تبشیر و انذار، روش جدال احسن، پاسخ آرام و منطقى به شبهات و تهمتها، برخی از روشهای تبلیغی این پیامبر الهی را تشکیل میدهند که در این پژوهش سعی در کشف و تبیین آنها شده است
13 اسفند 1397, 17:42
واكاوي مسئله جواز اقناع اندیشه مخاطب در تبلیغ دینی ناظر به منابع فقهي
اقناع، فرایندی ارتباطی است که هدف اساسی آن، انتقال محتوا با تأثیرگذاری بر مخاطب است. بر اساس تعاریف، تبیینها و شیوههای اقناعی موجود که برخاسته از دنیای غرب است و با اذعان برخی از اندیشمندان عرصه ارتباطات، تأثیرگذاری اقناعی در بسیاری از موارد در وضعیتی تحمیلی و با فریب اقناعی حاصل میشود.
13 اسفند 1397, 17:40
بازشناسی مؤلفههای تربیتی-دینی در مجموعۀ تلویزیونی «ماهعسل»؛ با تأکید بر سواد رسانهای
هدف اصلی پژوهش حاضر، بازشناسی مؤلفههای تربیتی-دینی (شامل مؤلفههای سبک زندگی اسلامی) در مجموعۀ تلویزیونی «ماه عسل» و نیز تحلیل میزان تأثیر این مجموعه بر ارتقای سطح سواد رسانهای مخاطب است.
13 اسفند 1397, 17:39
چیستی، چرایی و ضرورت سواد رسانهای برای مبلغان
زندگي بشر در دنياي معاصر، محصور رسانهها واقع شده كه بهعنوان مهمترین ابزار انتقال، بهطور مداوم ساختار وجودي مخاطبان را هدف قرار دادهاند؛ در این راستا با توجه به جنگ نرم، مبلغان ديني ناگزيرند جهت نشر معارف اسلامي به سواد رسانهای مجهز شوند.
13 اسفند 1397, 17:38
پر بازدیدترین ها
بررسی شیوههای تبلیغی حضرت نوح بر اساس نگرش قرآن
در میان پیامبران الهی، حضرت نوح (علیه السلام) جایگاهی ویژهای در امر تربیت انسان و تبلیغ رسالت الهی دارد. طی بررسیهای این مقاله، دعوت چهرهبهچهره و نهان یا آشکار، بیان صریح عقاید، مداومت در تبلیغ، بهرهبرداری از تمام فرصتها و شیوهها، نصیحت و خیرخواهی، عدم درخواست مزد، پرهیز از نومیدى و یأس، آزادمنشی در دعوت، برخورد استدلالى و منطقى، یادآورى نعمتهاى الهی، روش تبشیر و انذار، روش جدال احسن، پاسخ آرام و منطقى به شبهات و تهمتها، برخی از روشهای تبلیغی این پیامبر الهی را تشکیل میدهند که در این پژوهش سعی در کشف و تبیین آنها شده است
13 اسفند 1397, 17:42
سیرۀ اخلاقی رفتاری امام حسین (علیه السلام) و یارانش در جریان واقعۀ کربلا: (الگو و معیاری اخلاقی- رفتاری برای یک زندگی معنادار)
ویژگیهای زندگی معنادار نیز در سیرة امام علیهم السلام عمق داشتن و مهم بودن زندگی، هدفمداری، خودآگاهی و داشتن تصویری شفاف از اعمال خویش، اخلاقی بودن و رعایت ارزشها و اصول اخلاقی در زندگی و بهرهمندی از انسجام اخلاقی است؛ موفقیتآمیز بودن زندگی و نیل به برخی توفیقات در زندگی و خداباوری یا دیندار بودن زندگی ایشان و یارانش، نمود چشمگیری داشته و شواهد بسیاری برای آن وجود دارد؛ بنابراین امام علیه السلام و یاران باوفایش، الگوها و قهرمانان همیشگی زندگی معنادار هستند.
13 اسفند 1397, 17:44
چیستی، چرایی و ضرورت سواد رسانهای برای مبلغان
زندگي بشر در دنياي معاصر، محصور رسانهها واقع شده كه بهعنوان مهمترین ابزار انتقال، بهطور مداوم ساختار وجودي مخاطبان را هدف قرار دادهاند؛ در این راستا با توجه به جنگ نرم، مبلغان ديني ناگزيرند جهت نشر معارف اسلامي به سواد رسانهای مجهز شوند.
13 اسفند 1397, 17:38
بازشناسی مؤلفههای تربیتی-دینی در مجموعۀ تلویزیونی «ماهعسل»؛ با تأکید بر سواد رسانهای
هدف اصلی پژوهش حاضر، بازشناسی مؤلفههای تربیتی-دینی (شامل مؤلفههای سبک زندگی اسلامی) در مجموعۀ تلویزیونی «ماه عسل» و نیز تحلیل میزان تأثیر این مجموعه بر ارتقای سطح سواد رسانهای مخاطب است.
13 اسفند 1397, 17:39
واكاوي مسئله جواز اقناع اندیشه مخاطب در تبلیغ دینی ناظر به منابع فقهي
اقناع، فرایندی ارتباطی است که هدف اساسی آن، انتقال محتوا با تأثیرگذاری بر مخاطب است. بر اساس تعاریف، تبیینها و شیوههای اقناعی موجود که برخاسته از دنیای غرب است و با اذعان برخی از اندیشمندان عرصه ارتباطات، تأثیرگذاری اقناعی در بسیاری از موارد در وضعیتی تحمیلی و با فریب اقناعی حاصل میشود.
13 اسفند 1397, 17:40
Powered by
TayaCMS